Marketingová analýza festivalu Habrovka 2010

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová analýza festivalu Habrovka 2010

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová analýza festivalu Habrovka 2010
Author: Marvan, Lukáš
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Práce se zabývá marketingovými aktivitami letního hudebního a divadelního festivalu v prostředí nestátní neziskové organizace. Nejprve v teoretické části seznamuje s problematikou marketingu neziskových organizací, art marketingu a marketingu služeb. Dále se zabývá vybranými metodami marketingového průzkumu použitými v praktické části práce k analýze marketingového mixu festivalu. Praktická část je věnována 8. ročníku festivalu Habrovka, který se konal v roce 2010. Zaměřuje se na analýzu marketingové komunikace, marketingový průzkum publika a vyhodnocení silných a slabých stránek festivalu. V závěru práce přináší konkrétní doporučení pro zlepšení marketingových aktivit v příštích ročnících festivalu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18337
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18704


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
marvan_2011_bp.pdf 4.535Mb PDF View/Open
marvan_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word View/Open
marvan_2011_op.doc 746Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account