Marketing a propagace na trhu hudebních nahrávek
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketing a propagace na trhu hudebních nahrávek |
Author: |
Roleček, Tomáš
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Teoretická část práce je rozdělena do několika celků. První část se zaměřuje na definici hudby. Další část se zabývá hudbou v kontextu marketingového mixu. Třetí sekce popisuje obchodní modely s hudebními nahrávkami, hudební vydavatelství a nástroje pro distribuci hudby. Poslední část je věnována právním náležitostem, které jsou spojené s distribucí hudby. Praktická část se zabývá popisem hudebního trhu, distribucí digitální hudby a službami určenými pro streaming hudby. Velký prostor bude věnován hudební službě Spotify, neúspěšnému serveru ilegalne.cz, budoucímu projektu JetMusic. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18349
|
Date:
|
2011-05-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
18769
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account