Analýza nabídky cestovních kanceláří pro věkovou skupinu 60+
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Vychodilová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T15:25:30Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T15:25:30Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18440
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaká je momentální nabídka zájezdů cestovních kanceláří pro věkovou skupinu 60+. Tato věková skupina se bude podle analýz každým rokem rozrůstat a tím pádem bude stále důležitější její oslovování a nabídka přímo na míru. Práce analyzuje současnou situaci jak po teoretické, tak po praktické stránce. Výzkum provedený v rámci věkové skupiny 60+ umožnil získat podklady pro další analýzu. Výsledkem poté je porovnání poptávky a nabídky v oblasti zájezdů a doporučení pro cestovní kanceláře, co by měly zachovat a co se pokusit zlepšit. |
cs |
dc.format |
76 s. |
cs |
dc.format.extent |
2656604 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zájezdy
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
cestovní kanceláře
|
cs |
dc.subject |
věková skupina 60+
|
cs |
dc.subject |
tours
|
en |
dc.subject |
turist industry
|
en |
dc.subject |
turist agencies
|
en |
dc.subject |
age group 60+
|
en |
dc.title |
Analýza nabídky cestovních kanceláří pro věkovou skupinu 60+ |
cs |
dc.title.alternative |
Supply analysis of travel agencies for age-group 60+ |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Popelka, Petr |
|
dc.date.accepted |
2011-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to analyse current offer of travel agencies for the age group 60+. According to analyses will be this age group growing every year and so it will be much more important to adress it and give the offer according to the needs. The thesis analyses current situation on theoretical level as well as practical. The survey made within the age group 60+ gave the source materials for further analyses. The outcome is the com-parison of demand and offer and advices given to the travel agencies what to keep and what to improve. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22361
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account