Analýza sponzoringových aktivit ve společnost Pivovar ZUBR a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Drábková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Matěj, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T15:28:56Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T15:28:56Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18448
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sponzoringových aktivit ve společnosti Pivovar ZUBR a.s. Je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Cílem je na základě analýzy těchto sponzoringových aktivit a provedeného dotazníkové šetření zjistit efektivitu sponzo-ringu v tomto pivovaru. V první části je provedená literární rešerše týkající se problematiky sponzoringu. V navazující praktické části je představena společnost Pivovar ZUBR a.s., dále jsou analyzovány její sponzoringové aktivity a na základě dotazníkového šetření je navrhnuto doporučení pro řízení sponzoringových aktivit. |
cs |
dc.format |
78 s. |
cs |
dc.format.extent |
2091678 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
sponzorování událostí
|
cs |
dc.subject |
sponzorování vysílání
|
cs |
dc.subject |
sponzorský program
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
sponsorship
|
en |
dc.subject |
event sponsoring
|
en |
dc.subject |
broadcasting sponsoring
|
en |
dc.subject |
sponsorship programme
|
en |
dc.subject |
survey enquiry
|
en |
dc.title |
Analýza sponzoringových aktivit ve společnost Pivovar ZUBR a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Sponsorship activity analysis in the ZUBR Brewery Inc. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátil, Jaromír |
|
dc.date.accepted |
2011-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with sponsorship activity analysis in the Zubr Brewery Inc. It is divided into two parts, an academic section and a practical one. Its goal which is based on analysis and a conducted survey is to find out the effectiveness of sponsorship activities in this company. First part consists of a literature search on sponsorship questions. Second consequential part introduces the company Zubr Brewery Inc. and analyses its sponsorship activities, it also offers sponsorship activity conducting recommendations based on the conducted survey. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22295
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account