Analýza využití vybraných e-business nástrojů pro zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních firem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využití vybraných e-business nástrojů pro zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních firem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mikeska, Martin
dc.contributor.author Barabášová, Jana
dc.date.accessioned 2012-03-11T15:35:48Z
dc.date.available 2012-03-11T15:35:48Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18465
dc.description.abstract Má bakalářská práce se týká zejména využívání internetu v marketingových činnostech firem. Celá práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy využívané při internetovém marketingu a zejména e-business nástroje. V praktické části je vyhodnocení otázek elektronického dotazníkového šetření a mé návrhy a doporučení společnostem využívající internet ke své podnikatelské činnosti ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti. cs
dc.format 57 s. cs
dc.format.extent 3609724 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-business cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject e-banking cs
dc.subject e-mail cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject e-business en
dc.subject e-shop en
dc.subject e-banking en
dc.subject e-mail en
dc.subject social network en
dc.subject competitiveness en
dc.title Analýza využití vybraných e-business nástrojů pro zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních firem cs
dc.title.alternative The analysis of selected e-business tools to increase the competitiveness of small and medium enterprises en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dohnalová, Zuzana
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis is mainly concerned in using the Internet in company marketing activi-ties. The whole work is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, basic terms used in Internet marketing are explained and especially e-business tools. In the practical part, evaluation of electronic survey and my suggestions and recommendations for increasing the competitiveness of companies using the Internet for their business activities can be found. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22545
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade A
local.subject e-marketing cs
local.subject Internet marketing en


Files in this item

Files Size Format View
barabášová_2011_bp.pdf 3.442Mb PDF View/Open
barabášová_2011_vp.doc 73Kb Microsoft Word View/Open
barabášová_2011_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account