Analýza využití vybraných e-business nástrojů pro zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních firem
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mikeska, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Barabášová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T15:35:48Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T15:35:48Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18465
|
|
dc.description.abstract |
Má bakalářská práce se týká zejména využívání internetu v marketingových činnostech firem. Celá práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy využívané při internetovém marketingu a zejména e-business nástroje. V praktické části je vyhodnocení otázek elektronického dotazníkového šetření a mé návrhy a doporučení společnostem využívající internet ke své podnikatelské činnosti ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti. |
cs |
dc.format |
57 s. |
cs |
dc.format.extent |
3609724 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
e-business
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
e-banking
|
cs |
dc.subject |
e-mail
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
e-business
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
e-banking
|
en |
dc.subject |
e-mail
|
en |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.title |
Analýza využití vybraných e-business nástrojů pro zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních firem |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of selected e-business tools to increase the competitiveness of small and medium enterprises |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dohnalová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis is mainly concerned in using the Internet in company marketing activi-ties. The whole work is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, basic terms used in Internet marketing are explained and especially e-business tools. In the practical part, evaluation of electronic survey and my suggestions and recommendations for increasing the competitiveness of companies using the Internet for their business activities can be found. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/112
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22545
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
e-marketing
|
cs |
local.subject |
Internet marketing
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account