1. Teoretická část: Antonio Riestra a moderní obrazové vyjádření ve filmu 2. Praktická část: Propagační film - kamera
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Liebenberger, Július
|
|
dc.contributor.author |
Mrázek, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T15:37:57Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T15:37:57Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18468
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o mexickém kameramanovi Antonio Riestrovi. Zaměřuje se jak na jeho kariéru, tak i na jeho způsob práce, která se vyznačuje moderním obrazovým vyjádřením. |
cs |
dc.format |
37 s. |
cs |
dc.format.extent |
10708255 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Antonio Riestra
|
cs |
dc.subject |
Mexický nový film
|
cs |
dc.subject |
Alejandro González I?árritu
|
cs |
dc.subject |
Rodrigo Prieto
|
cs |
dc.subject |
Normal
|
cs |
dc.subject |
Lidice
|
cs |
dc.subject |
Czech Made Man
|
cs |
dc.subject |
Vicky Sherpa
|
cs |
dc.subject |
Antonio Riestra
|
en |
dc.subject |
Nuevo cine Mexicano
|
en |
dc.subject |
Alejandro González I?árritu
|
en |
dc.subject |
Rodrigo Prieto
|
en |
dc.subject |
Normal
|
en |
dc.subject |
Lidice
|
en |
dc.subject |
Czech Made Man
|
en |
dc.subject |
Vicky Sherpa
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Antonio Riestra a moderní obrazové vyjádření ve filmu 2. Praktická část: Propagační film - kamera |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Antonio Riestra and the Modern Audiovisual Expression in Film 2. Practical Part: Promotional Film - Photography |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kraus, Laco |
|
dc.date.accepted |
2011-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This theoretical thesis deals with the Mexican director of photography Riestra Antonio. It is focused on both his career and his way of working that can be described as a modern audiovisual expression. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/124
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
18893
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-31 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account