Strategický rozvoj obce Božice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategický rozvoj obce Božice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Baráková, Lenka
dc.date.accessioned 2012-03-11T16:09:47Z
dc.date.available 2012-03-11T16:09:47Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18502
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou strategického rozvoje v jihomoravské obci Božice. Cílem této práce je navrhnout možná zlepšení strategie rozvoje obce pomocí provedení socioekonomické analýzy v oblasti přírodních podmínek, demografického stavu obyvatelstva, občanské vybavenosti, dopravní a technické infrastruktury, ekonomické situace obce a SWOT analýzy. Na základě analytické části jsou stanoveny cíle pro další rozvoj obce. Výstupem diplomové práce jsou zpracované strategické projekty. cs
dc.format 98 cs
dc.format.extent 2847491 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Obec cs
dc.subject socionekonomická analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject strategie rozvoje cs
dc.subject projekt cs
dc.subject Municipality en
dc.subject socioekonomic analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject strategy of development en
dc.subject project en
dc.title Strategický rozvoj obce Božice cs
dc.title.alternative Strategic development of municipality Božice en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Čurda, Zdeněk
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated The work deals with problems of strategic development in the South of Moravian village Božice. The aim of this work is to propose a possible strategy for improving community development through the implementation of socio-economic analysis in natural conditions, socio-demographic, public facilities, road and technical infrastructure, ekonomic situation and SWOT analysis. Based on the analysis of the objectives are set for further development of the community. The outcome of the thesis is elaborated strategic projects. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20805
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
baráková_2011_dp.pdfBlocked 2.715Mb PDF View/Open
baráková_2011_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
baráková_2011_op.pdf 880.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account