Projekt zlepšování image Zdravotnické záchranné služby Jihočeského kraje v očích veřejnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšování image Zdravotnické záchranné služby Jihočeského kraje v očích veřejnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Havlová, Marie
dc.date.accessioned 2013-10-04T00:13:05Z
dc.date.available 2013-10-04T00:13:05Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18808
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvoření projektu zlepšení image Zdravotnické záchranné služby Jihočeského kraje. První teoretická část na základě poznatků z odborné literatury objasňuje význam firemní image a nástrojů jeho tvorby, jako je firemní identita, firemní kultura, firemní komunikace, firemní design a firemní produkt. Druhá praktická část představuje firmu a její postavení jako příspěvkové organizace, analyzuje současný stav firemní kultury a firemní komunikace vnější i vnitřní. Na základě stanovených pracovních hypotéz a provedeného výzkumu hodnotí vnímání organizace ze strany veřejnosti i zaměstnanců. Třetí část diplomové práce stanoví postupy při zlepšování image organizace prostřednictvím vyšší informovanosti potencionálních klientů i široké veřejnosti s cílem minimalizovat případné negativní jevy ve vztahu ke zdravotnické záchranné službě a zavedení interních pravidel jako součást posilování etických principů na základě tvorby vlastního etického kodexu záchranné služby a praktického uplatňování zásad společenské odpovědnosti firmy. Na závěr jsou stanoveny časové, nákladové, kontrolní a rizikové faktory. cs
dc.format 114 s. cs
dc.format.extent 2902931 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Image cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject příspěvková organizace cs
dc.subject Image en
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate culture en
dc.subject corporate communication en
dc.subject corporate design en
dc.subject contributory organisation en
dc.title Projekt zlepšování image Zdravotnické záchranné služby Jihočeského kraje v očích veřejnosti cs
dc.title.alternative Project to Improve the Image of Emergency Medical Service of Southern Bohemia Region in the Public Eye en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sasínková, Martina
dc.date.accepted 2012-05-28
dc.description.abstract-translated The aim of the diploma thesis is to create a project for improving the image of the Rescue Service in South Bohemian Region. The first ? theoretical ? part comprises of the significance of the corporate image and tools for creating it such as corporate identity, corporate culture, corporate communication, corporate design, and company products that are clarified upon the findings contained in the technical books. The company and its position as a contributory organisation is introduced and current state of the corporate culture and corporate and external communication are analysed in the second ? practical ? part. The way the organisation is perceived by both public and employees is analysed upon the defined hypotheses and conducted research. Procedures to improve the image of the organisation through providing prospect customers and general public with more information in order to minimize any eventual negative occurrences in relation to the rescue service and implementation of internal rules as a part of the process of strengthening the ethical principles upon the code of ethics of the rescue service and practical implementation of the principles of the corporate social responsibility are defined in the third part of the diploma thesis. To conclude, time, cost, control and risk factors are defined. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24021
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
havlová_2012_dp.pdf 2.768Mb PDF View/Open
havlová_2012_vp.doc 74.5Kb Microsoft Word View/Open
havlová_2012_op.doc 76Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account