dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Havlová, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T00:13:05Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T00:13:05Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18808
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu zlepšení image Zdravotnické záchranné služby Jihočeského kraje. První teoretická část na základě poznatků z odborné literatury objasňuje význam firemní image a nástrojů jeho tvorby, jako je firemní identita, firemní kultura, firemní komunikace, firemní design a firemní produkt. Druhá praktická část představuje firmu a její postavení jako příspěvkové organizace, analyzuje současný stav firemní kultury a firemní komunikace vnější i vnitřní. Na základě stanovených pracovních hypotéz a provedeného výzkumu hodnotí vnímání organizace ze strany veřejnosti i zaměstnanců. Třetí část diplomové práce stanoví postupy při zlepšování image organizace prostřednictvím vyšší informovanosti potencionálních klientů i široké veřejnosti s cílem minimalizovat případné negativní jevy ve vztahu ke zdravotnické záchranné službě a zavedení interních pravidel jako součást posilování etických principů na základě tvorby vlastního etického kodexu záchranné služby a praktického uplatňování zásad společenské odpovědnosti firmy. Na závěr jsou stanoveny časové, nákladové, kontrolní a rizikové faktory. |
cs |
dc.format |
114 s. |
cs |
dc.format.extent |
2902931 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Image
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
firemní komunikace
|
cs |
dc.subject |
firemní design
|
cs |
dc.subject |
příspěvková organizace
|
cs |
dc.subject |
Image
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
corporate communication
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.subject |
contributory organisation
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšování image Zdravotnické záchranné služby Jihočeského kraje v očích veřejnosti |
cs |
dc.title.alternative |
Project to Improve the Image of Emergency Medical Service of Southern Bohemia Region in the Public Eye |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sasínková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2012-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the diploma thesis is to create a project for improving the image of the Rescue Service in South Bohemian Region. The first ? theoretical ? part comprises of the significance of the corporate image and tools for creating it such as corporate identity, corporate culture, corporate communication, corporate design, and company products that are clarified upon the findings contained in the technical books. The company and its position as a contributory organisation is introduced and current state of the corporate culture and corporate and external communication are analysed in the second ? practical ? part. The way the organisation is perceived by both public and employees is analysed upon the defined hypotheses and conducted research. Procedures to improve the image of the organisation through providing prospect customers and general public with more information in order to minimize any eventual negative occurrences in relation to the rescue service and implementation of internal rules as a part of the process of strengthening the ethical principles upon the code of ethics of the rescue service and practical implementation of the principles of the corporate social responsibility are defined in the third part of the diploma thesis. To conclude, time, cost, control and risk factors are defined. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24021
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|