Aplikace Baťovy soustavy řízení do moderní firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aplikace Baťovy soustavy řízení do moderní firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Hofmanová, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-04T00:25:35Z
dc.date.available 2013-10-04T00:25:35Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18826
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá Baťovou soustavou řízení. Cílem práce je zjistit, zda lze apli-kovat tento systém do řízení moderní firmy. V teoretické části je přiblížena problematika řízení společností, doplněna o historii, podnikatelskou strategii a filozofii firmy Baťa. Jsou zde definovány jednotlivé prvky Baťovy soustavy řízení. Analytická část se zabývá společností Tescoma s.r.o. Zlín. Zkoumá její způsob řízení a snaží se o nalezení shodných či rozdílných znaků ve vedení obou podniků. Na základě zjištěných poznatků následuje pro-jekt, jehož výsledkem je navržení takových prvků řízení, které jsou vhodné pro společnost Tescoma s.r.o. Zlín. cs
dc.format 113 s. cs
dc.format.extent 2975918 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject řízení společnosti cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject firemní strategie cs
dc.subject firemní poslání cs
dc.subject Baťa cs
dc.subject Baťova soustava řízení cs
dc.subject Tescoma cs
dc.subject company management en
dc.subject strategic planning en
dc.subject corporate strategy en
dc.subject corporate mission en
dc.subject Baťa en
dc.subject Baťa's management system en
dc.subject Tescoma en
dc.title Aplikace Baťovy soustavy řízení do moderní firmy cs
dc.title.alternative Application of the Bata Management Systems in a Contemporary Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated The thesis is concerned with Baťa's management system. The objective of the work is to ascertain whether the system can be applied to the management of a modern firm. The theoretical part describes the aspects of company management and provides information on the history, business strategy and philosophy of the Baťa company. It defines the individual elements of Baťa's management system. The analytical part deals with Tescoma s.r.o. Zlín. It examines its methods of management and endeavours to find both identical and different characteristics in the management of the two enterprises. A project follows on the basis of the observations made, which results in proposing management elements that may be appropriate for Tescoma s.r.o. Zlín. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26168
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-12


Files in this item

Files Size Format View
hofmanová_2012_dp.pdf 2.838Mb PDF View/Open
hofmanová_2012_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
hofmanová_2012_op.doc 155.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account