Projekt marketingového plánu společnosti Valero, s.r.o. pro získání nového segmentu trhu mimo do-tační fondy EU
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingového plánu společnosti Valero, s.r.o. pro získání nového segmentu trhu mimo do-tační fondy EU |
Author: |
Vláčilová, Monika
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá nalezením nového tržního segmentu společnosti Valero, s.r.o. na základě vytvoření strategického marketingového plánu. Informace a poznatky vztahující se k dané problematice uvedené v teoretické části jsou čerpány z odborné literatury. Za pomocí údajů zjištěných z využitých analýz jako je PEST analýza, matice GE a BCG, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza, je vytvořen konkrétní projekt. Závěr projektové části je věnován k určení rizik a jejich eliminaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18857
|
Date:
|
2012-03-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
24015
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account