Povědomí o neziskových organizacích ve Zlíně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Markytán, Michael
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T00:53:05Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T00:53:05Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18863
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je zjistit povědomí o neziskových organizacích ve Zlíně. Výše povědomí byla zjišťována pomocí dotazníkového šetření. Cílovou skupinou, na kterou se tento výzkum zaměřil, byly děti a mládež na základních, středních a vysokých školách. Teoretická část rozebírá marketing a propagaci neziskového sektoru, teorii dotazníkového šetření a posouzení psychologických profilů cílové skupiny. V praktické části se autor napřed věnuje výsledkům dotazníkového šetření na vysokých školách a poté sumarizuje veškerá proběhlá šetření. Ve svém závěru vysvětluje pravděpodobné příčiny zjištěných hodnot. |
cs |
dc.format |
53 |
cs |
dc.format.extent |
1318492 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
dotazníkový průzkum
|
cs |
dc.subject |
Zlín
|
cs |
dc.subject |
nonprofit organizations
|
en |
dc.subject |
nonprofit sector
|
en |
dc.subject |
questionaire survey
|
en |
dc.subject |
Zlín
|
en |
dc.title |
Povědomí o neziskových organizacích ve Zlíně |
cs |
dc.title.alternative |
Awareness of Non-profit Organizations in Zlín |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to find out the awareness of nonprofit organizations in Zlín. The level of this awareness was found out by using questionaire survey. The target group of this survey were children and youth on middle schools, secondary schools and universities. Theoretical part of this work is about ways of marketing and propagation in nonprofit sector and theory of questionaire survey. Then the work solves the psychological profiles of target group. Practical part of work is solving results of survey on universities at first. Then it is summarizing results from middle schools, secondary schools and universities acquired during whole survey. In the end of work is author trying to explain reasons of those results. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26071
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account