dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Štursová, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T00:57:36Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T00:57:36Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18870
|
|
dc.description.abstract |
Aby reklama mohla prodat, musí nejprve spotřebitele zaujmout. Kreativní strategie dává reklamnímu život, finální podobu. Má také vliv na to, jak reklama na zákazníka zapů-sobí. Skládá se z pěti dílčích částí, které se navzájem prolínají, ovlivňují a určují úspěšnost a originalitu reklamy. Tato bakalářská práce se věnuje kreativní strategii v televizní reklamě českého mo-bilního operátora. V teoretické části je vymezena charakteristika oblasti reklamy, televizní reklamy a problematiky kreativní strategie. Praktická část podrobně analyzuje kreativní strategii dvou nejúspěšnějších reklamních kampaní operátora T-Mobile z posledních let. |
cs |
dc.format |
78 s. (94 950 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
5093103 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Televizní reklama
|
cs |
dc.subject |
Kreativní strategie
|
cs |
dc.subject |
Strategie reklamního sdělení
|
cs |
dc.subject |
Reklamní apely
|
cs |
dc.subject |
Infor-mační kategorie
|
cs |
dc.subject |
Formát reklamy
|
cs |
dc.subject |
Provedení reklamy
|
cs |
dc.subject |
Television advertising
|
en |
dc.subject |
Creative strategy
|
en |
dc.subject |
Strategy of advertising message
|
en |
dc.subject |
Advertising appeals
|
en |
dc.subject |
Information category
|
en |
dc.subject |
Format of advertising
|
en |
dc.subject |
Advertising execution
|
en |
dc.title |
Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile |
cs |
dc.title.alternative |
Creative Strategy in Czech TV Advertising of the T-Mobile Company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
An advertisement, that can sell, must attract the consumer?s attention in the first place. Creative strategy gives a final shape to the advertising message. It also influences the impact of the advertisement on the customer. It contains five main parts that blend into each other, influence each other and define the success rate and the originality of the advertisement. This bachelor thesis is focused on creative strategy in television advertising of a Czech mobile network operator. In the theoretical part there is the specification of the characteristics of advertising, TV advertising and the issue of creative strategy. The practi-cal part analyses in detail the creative strategy of two most successful advertising cam-paigns of the T-Mobile operator from the past years. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
27882
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-03 |
|