Projekt marketingového plánu hotelu Augustiniánský dům na rok 2012
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingového plánu hotelu Augustiniánský dům na rok 2012 |
Author: |
Gajová, Vendula
|
Advisor: |
Tučková, Zuzana
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingového plánu hotelu Augustiniánský dům na rok 2012. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingu cestovního ruchu, marketingového plánování a tvorby marketingového plánu. V praktické části je provedena analýza současného stavu hotelu, rozbor stávajícího marketingového mixu a nezbytné analýzy vnitřního a vnějšího okolí hotelu potřebné pro tvorbu marketingového plánu. Projektová část práce je tvořena s ohledem na dosažení marketingových cílů hotelu, jsou zde také posouzeny náklady a možná rizika spojená s uvedením marketingového plánu do praxe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18885
|
Date:
|
2012-03-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Discipline:
|
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
Grade for thesis and defense:
|
C
26883
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account