Fashion blog jako nástroj self-promotion
Show full item record
No preview available
Title:
|
Fashion blog jako nástroj self-promotion |
Author: |
Huňová, Zuzana
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Tato Bakalářská práce shrnuje teoretické poznatky o fashion blozích. Zaměřuje se na jejich využití jako nástroje self-promotion, jako nástroje marketingových komunikací. Cílem práce je zjištění názorů návštěvníků fashion blogů pomocí dotazníkového šetření, hodnocení vybraných fashion blogů a zjištění používaných metod k sebepropagaci pomocí analýzy fashion blogů a zjištění názorů na fashion blogy z pohledu jejich autorů (blogerů) pomocí rozhovorů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18901
|
Date:
|
2011-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
25980
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account