dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Frascaová, Kristina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T02:06:38Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T02:06:38Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18955
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na externí komunikaci v prostředí sociálních služeb. Jejím cílem je navržení plánu externí komunikace pro občanské sdružení Naděje v Otrokovicích, které je poskytovatelem sociálních služeb. Teoretická část práce se zaměřuje na úvod do problematiky marketingu a marketingových komunikací v prostředí sociálních služeb se zaměřením na komunikaci externí. Nastavuje kritéria pro výzkumnou část a určuje metody měření. Měření jednotlivých nástrojů organizace Naděje pomocí srovnávací obsahové ana-lýzy, analýza mediálních zpráv, průzkum pomocí dotazníkového šetření a případová studia mají za cíl stanovit podklad pro projektovou část. Cílem projektové části je vytvoření plánu externí komunikace organizace Naděje o.s., pobočka Otrokovice. |
cs |
dc.format |
100 s. 124 937 |
cs |
dc.format.extent |
3542319 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
externí komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální služby
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
veřejnost
|
cs |
dc.subject |
krizová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
external communication
|
en |
dc.subject |
social services
|
en |
dc.subject |
tar-get group
|
en |
dc.subject |
the public
|
en |
dc.subject |
and crisis communication
|
en |
dc.title |
Externí komunikace organizace poskytující sociální služby |
cs |
dc.title.alternative |
External Communication of an Organization Providing Social Services |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2012-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma work focuses on external communication in the environment of social ser-vices. The aim of this work is to design an external communication plan for Naděje Civic Association in Otrokovice providing social services. The theoretical part of this work gives the introduction to the issues of marketing communications in public services, specializing on external communication. The theoretical part sets the criteria for the research part and defines methods of measurement. The practical part analyses current efficiency level of external communication in Naděje Civic Association. This part uses several methods for measuring; and the outcome is the SWOT analysis which sums up the conclusions of com-ponent analyses. The aim of the project part of the work is to create a plan of external communication for Naděje Civic Association, Otrokovice. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Řízení netržních a sociálních služeb |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Non-Profit and Social Services Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
26814
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-19 |
|