Projekt otevření podnikové prodejny firmy Vinařství Zaječí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt otevření podnikové prodejny firmy Vinařství Zaječí

Show full item record

No preview available
Title: Projekt otevření podnikové prodejny firmy Vinařství Zaječí
Author: Kohoutková, Blanka
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Diplomová práce se zabývá otevřením podnikové prodejny firmy Vinařství Zaječí. Teore-tickou část tvoří základní pojmy, které byly čerpány z odborné literatury a které se vztahují k danému projektu. Na základě poznatků z analytické části, která se skládá z PEST analý-zy, Porterovy analýzy konkurence a SWOT analýzy, je zpracován projekt. Projektová část je věnována postupu založení prodejny, popsání plánu marketingového mixu, popsání fi-nančního plánu a očekávaných tržeb. Závěr projektu se zabývá časovou analýzou a zhod-nocením případných rizik.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19014
Date: 2012-03-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 23951


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kohoutková_2012_dp.pdf 2.061Mb PDF View/Open
kohoutková_2012_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
kohoutková_2012_op.doc 75Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account