Efektivní marketingové komunikace s cílovými skupinami

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní marketingové komunikace s cílovými skupinami

Show full item record

No preview available
Title: Efektivní marketingové komunikace s cílovými skupinami
Author: Kotyza, Pavel
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Sociální sítě vstoupili do komunikačního mixu snad úplně každé firmy a nezahrnovat pre-zentaci v sociální síti je dne nevyužitý potenciál. Uživatelé internetu tráví na sítích mnoho hodin měsíčně a sdílí informace na které narazí. Autor této diplomové práce se rozhodl, že zjistí, zda jsou české firmy připravené na tvorbu obsahu vhodného pro sociální sítě a zda budou mít zájem o to být v sociálních sítích vidět. Ve vlastním projektu Nosím Vaše Triko, české adaptaci americké verze I Wear Your Shirt, nabízí Pavel Kotyza možnost vytvořit firmě multimediální obsah na míru a ten poté prezentovat v sociálních sítích. Jaký bude zájem firem o brand ambasadora, využijí dostupný video, foto a textový obsah pro další svou prezentaci v komunikaci se svou cílovou skupinou? Který obor podnikání je pro ko-munikaci na sociálních sítích nejvhodnější a přinese nejvíce reakcí a případně konverzí v zákazníka? Odpovědi poskytne tato diplomová práce mapující přípravy a první tři měsíce po spuštění projektu Nosím Vaše Triko.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19040
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 26180


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kotyza_2012_dp.pdf 11.71Mb PDF View/Open
kotyza_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
kotyza_2012_op.doc 157Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account