Vzdělávání dospělých ve firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vzdělávání dospělých ve firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šigut, Zdeněk
dc.contributor.author Hronek, Roman
dc.date.accessioned 2013-10-04T03:10:31Z
dc.date.available 2013-10-04T03:10:31Z
dc.date.issued 2010-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19043
dc.description.abstract V širším vymezení se tato diplomová práce zabývá vzděláváním dospělých. Z tohoto pohledu definuje pojem a specifika vzdělávání dospělých a dále popisuje lektora, formy a metody používané v tomto procesu. V rámci užšího vymezení propojuje obecný pohled se specifiky v rámci vzdělávání dospělých ve firmě. To se pak stává východiskem pro empirickou část, která se zabývá analýzou vzdělávací nabídky firmy a hodnocení nabídky dalšího vzdělávání ve volném čase vzhledem k formě, metodě, lektorovi a časové realizaci vzdělávací aktivity. Podstatou této evaluace je identifikace představy zaměstnanců o volnočasovém vzdělávání dle zvolených kritérií a její porovnání s reálnou nabídkou. cs
dc.format 113 cs
dc.format.extent 2284138 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vzdělávání dospělých cs
dc.subject firemní vzdělávání cs
dc.subject účastník cs
dc.subject vzdělavatel dospělých cs
dc.subject forma vzdělávání dospělých cs
dc.subject metoda vzdělávání dospělých cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject Education of adults en
dc.subject company education en
dc.subject participant en
dc.subject educator of adults en
dc.subject form of education of adults en
dc.subject methods of education of adults en
dc.subject employees en
dc.title Vzdělávání dospělých ve firmě cs
dc.title.alternative Adult Education in a Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vavrečková, Marie
dc.date.accepted 2012-05-14
dc.description.abstract-translated In a broader sense this thesis focuses on further education of adults. From this point of view it defines the concept and specific of education of adults and further on describes a lecturer, forms and methods used in this process. In a narrower conception it describes a general view and specific within the education of adults in a company. It then becomes the starting point for the empirical part, which applies to analysis of a company?s educational offer as well as evaluating the offer of further education in spare time with regard to the form, method, lecturer as well as time implementation of the education activity. The essence of the evaluation is to identify the ideas of employees about free-time education according to selected standards and their comparison with the actual offer. en
dc.description.department Skupina managementu a ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/212 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 25156
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-03-30
local.subject vzdělávání zaměstnanců cs
local.subject další vzdělávání cs
local.subject employee training and education en
local.subject continuing education en


Files in this item

Files Size Format View
hronek_2012_dp.pdf 2.178Mb PDF View/Open
hronek_2012_vp.doc 31Kb Microsoft Word View/Open
hronek_2012_op.doc 31.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account