dc.contributor.advisor |
Mühlpachr, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Mašek, Richard
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T05:25:53Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T05:25:53Z |
|
dc.date.issued |
2012-01-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19175
|
|
dc.description.abstract |
Bc. Mašek, Richard, DiS., Analýza postojů středoškoláků k menšinám. (Diplomová práce) Brno: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií a Institut mezioborových studií Brno, 2011. 87 s. Tato diplomová práce na téma ?Analýza postojů středoškoláků k menšinám? má za úkol prozkoumat rozdílnost postojů k menšinám studentů dvou různých středních škol, porovnat je a vyhodnotit. Praktická část má za úkol analyzovat postoje středoškoláků k menšinám. |
cs |
dc.format |
87s. |
cs |
dc.format.extent |
2008110 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Demokracie
|
cs |
dc.subject |
multikultura
|
cs |
dc.subject |
romská menšina
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Democracy
|
en |
dc.subject |
multiculture
|
en |
dc.subject |
romany minority
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.title |
Analýza postojů středoškoláků k menšinám |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Attitudes of Secondary School Students to Minorities |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůzl, Miloslav |
|
dc.date.accepted |
2012-05-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bc. Mašek, Richard, DiS., Analysis of attitude of secondary school students to minorities. (Master thesis) Brno: Tomas Bata University in Zlin, Faculty of Humanities and Institute of Interdisciplinary Studies in Brno, 2012. 87 pp. The thesis ?Analysis of attitude of secondary school students to minorities? has the task of exploring the disparity in attitudes to minorities students in two different secondary schools, compare and evaluate. The practical part has task to analyse the position of students to minorities. |
en |
dc.description.department |
Katedra společenských věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
28032
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-03-30 |
|
local.subject |
menšiny
|
cs |
local.subject |
xenofobie
|
cs |
local.subject |
středoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
minorities
|
en |
local.subject |
xenophobia
|
en |
local.subject |
secondary school students
|
en |