Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market |
Author: |
Tskitishvili, Maia
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Největší indický výrobce kožené Super Tannery Limited zaměřuje svoji penetrační strategii nejednu z nejvýhodnějších částí Střední Evropy, kterou je Česká republika. Indická společnost má velké zkušenosti s pronikáním na zámořské trhy a hledá nové trhy k zahájení své činnosti otevřením zcela nových zastoupení a poboček v srdci Evropy. Cílem této práce je zpracovat kritickou a hloubkovou analýzu současné situace v České republice, se zaměřením se na existující společnosti v oblasti kožedělné výroby a prezentovat aktuální potenciál země pro odhad vstupu nového subjektu na trh. Kromě toho, identifikovat případné hrozby, kterým může společnost Super Tannery Limited mohou čelit v budoucnu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19176
|
Date:
|
2012-03-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
24481
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account