Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market

Show full item record

No preview available
Title: Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market
Author: Tskitishvili, Maia
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Největší indický výrobce kožené Super Tannery Limited zaměřuje svoji penetrační strategii nejednu z nejvýhodnějších částí Střední Evropy, kterou je Česká republika. Indická společnost má velké zkušenosti s pronikáním na zámořské trhy a hledá nové trhy k zahájení své činnosti otevřením zcela nových zastoupení a poboček v srdci Evropy. Cílem této práce je zpracovat kritickou a hloubkovou analýzu současné situace v České republice, se zaměřením se na existující společnosti v oblasti kožedělné výroby a prezentovat aktuální potenciál země pro odhad vstupu nového subjektu na trh. Kromě toho, identifikovat případné hrozby, kterým může společnost Super Tannery Limited mohou čelit v budoucnu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19176
Date: 2012-03-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 24481


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
tskitishvili_2012_dp.pdf 1.332Mb PDF View/Open
tskitishvili_2012_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
tskitishvili_2012_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account