Komparace a analýza vizuálních stylů vysokých škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komparace a analýza vizuálních stylů vysokých škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Novotný, Michal
dc.date.accessioned 2013-10-04T06:04:16Z
dc.date.available 2013-10-04T06:04:16Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19220
dc.description.abstract Práce Komparace a analýza vizuálních stylů vysokých škol srovnává tři subjekty: Slezskou univerzitu v Opavě, Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně a Vysokou školu báňskou-Technickou univerzitu v Ostravě. V teoretické rovině definuje pojem jednotný vizuální styl, zařazuje jej do systému marketingových komunikací, určuje jeho základní prvky a nástroje, osvětluje postup při tvorbě. V praktické rovině porovnává zkoumané subjekty ve třech rovinách: koncepční, aplikační a hodnotící. cs
dc.format 63 s. (67 128 znaků) cs
dc.format.extent 3163611 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Jednotný vizuální styl cs
dc.subject design manuál cs
dc.subject logotyp cs
dc.subject font písma cs
dc.subject ochranná zóna cs
dc.subject merkantilní tiskoviny cs
dc.subject prezentační materiály cs
dc.subject Slezská univerzita v Opavě cs
dc.subject Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.subject Vysoká škola báňská-Technická univerzita v Ostravě cs
dc.subject corporate identity en
dc.subject design manual en
dc.subject logo en
dc.subject type fonts en
dc.subject trade zone en
dc.subject mercantile en
dc.subject presentation materials en
dc.subject Silesian University in Opava en
dc.subject Tomas Bata University in Zlin en
dc.subject VSB - Technical University of Ostrava en
dc.title Komparace a analýza vizuálních stylů vysokých škol cs
dc.title.alternative Comparison and Analysis of Visual Identities of Czech Universities en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2012-05-24
dc.description.abstract-translated The work Comparation and analysis of visual styles czech universities compares three subjects: Silesian University in Opava Tomas Bata University in Zlin and VSB - Technical University of Ostrava. Teoretically defines concept of corporate identity classified into marketing communications system specified the basic elements tools and the process of creation. Practically compares the subject in three dimensions: dimension of concept aplication and professional rating. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26074
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-25


Files in this item

Files Size Format View
novotný_2012_bp.pdf 3.017Mb PDF View/Open
novotný_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
novotný_2012_op.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account