dc.contributor.advisor |
Machů, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Zůbková, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T06:22:06Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T06:22:06Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19249
|
|
dc.description.abstract |
Práce je věnována problematice uznávaných hodnot a jejich hierarchii v životě dětí ve věku 13 ? 15 let. Jejím cílem je poskytnout v teoretické části základní informace o hodnotách, jejich kategoriích a funkcích, hodnotovém systému, výchově k hodnotám. Vymezuje pojmy morálka a hodnocení, které jsou úzce spojeny s pojmem hodnota. Dále charakterizuje vývojové období dětí výše uvedeného věku. V empirické části je práce zaměřena na rozbor prováděného výzkumu, vysvětluje používání výzkumných technik, prostředí a souboru. Dále zahrnuje vyhodnocení a analýzu zjištěných dat. |
cs |
dc.format |
91 s. |
cs |
dc.format.extent |
1467265 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Hodnoty
|
cs |
dc.subject |
hodnotový žebříček
|
cs |
dc.subject |
výchova k hodnotám
|
cs |
dc.subject |
morálka
|
cs |
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
Values
|
en |
dc.subject |
value ladder
|
en |
dc.subject |
value education
|
en |
dc.subject |
morality
|
en |
dc.subject |
children
|
en |
dc.title |
Uznávané hodnoty a jejich hierarchie u dětí ve věku 13 - 15 let. |
cs |
dc.title.alternative |
Values and their Hierarchy in Children Aged 13 - 15 Years of Age |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2012-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the issue of highly regarded values and their hierarchy in the lives of children from the age of 13 to 15. The aim of the theoretical part of the paper is to give basic information about values, their division and functions; furthermore it treats the value system and the value education. It defines the terms such as morality and evaluation, which are interlinked with another term ? value. Then the development stage of the 13-15-year olds is characterized. As to the practical part, it analyzes the research and describes the techniques, which were used, the environment of the research and its object. Finally, it includes the assessment and the analysis of the research data. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24981
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-04-23 |
|
local.subject |
děti staršího školního věku
|
cs |
local.subject |
hodnotová orientace
|
cs |
local.subject |
teen-agers
|
en |
local.subject |
value orientation
|
en |