dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Svobodová, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T07:08:59Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T07:08:59Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19316
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřená na teoretickou tvorbu marketingové strategie z obecného rámcového hlediska s porovnáním reálného a mocného působení marketingové strategie unikátní služby VIP Service Club CONTINENTAL na Letišti Praha. Marketingová strategie je funkční 3 roky a vykazuje rychlý růst profitu a tempo navyšování klient, právě díky správné implementaci strategie. Marketing je věda, která se nedá dogmaticky popsat jako matematické vzorce, je to myšlenka, kreativita, emoce, které jsou součástí každé značky nebo produktu. Vytvořit marketingovou strategii tak, aby byla pro značku efektivní je umělecký koncept, který ne vždy musí respektovat teoret ické odborné doporučení. Marketingová strategie VIP Service je ukázkou, že služba, která má vytříbenou úzkou cílovou skupinu a nízký marketingový rozpočet, může být díky taktické marketingové strategii úspěšnou a žádoucí. |
cs |
dc.format |
58 s. (61 941) |
cs |
dc.format.extent |
5312098 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingová situační analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing situation analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie VIP Service Letiště Praha |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Startegy of the Prague Airport VIP Service |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on formation of the general theoretical marketing strategy compared with pragmatic and effective realization of the marketing strategy for unique VIP Service Club CONTINENTAL at Prague Airport. Marketing concept, which was applied in the last three years, shows fast growing profit and increasing number of clients. This is because of the right implementation. Marketing is a branch, that can?t be explained dogmatically through mathematical formulas, but it is an idea, creativity and emotions as a part of each brand or product. To create an effective marketing strategy for the brand is like an art concept that doesn?t necessarily have to follow the theoretical scientific recommendations. The VIP Service concept is an example that the product with low marketing budget which is focused on specific and straight group of customers can be successful and desirable thanks to targeted, tactical marketing strategy. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26099
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|