Projekt marketingové komunikace skupiny firem Vodateam

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace skupiny firem Vodateam

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pospíšil, Jan
dc.contributor.author Turečková, Debora
dc.date.accessioned 2013-10-04T07:12:37Z
dc.date.available 2013-10-04T07:12:37Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19321
dc.description.abstract Práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace firem skupiny Vodateam. Zabývá se analýzou současných nástrojů, analýzou konkurence a SWOT analýzou. Součástí práce je provedení výzkumné sondy za účelem zjištění konkurenčních výhod firem. V rámci diplomové práce je na základě provedených analýz vypracován projekt zlepšení marketingové komunikace s ohledem na komunikaci na Internetu. Praktická část vychází z analytické, která se zabývá shrnutím klasické marketingové komunikace, jejím vývojem v oblasti Internetu a její přeměnou do podoby Internetové marketingové komunikace se zohledněním nových trendů. cs
dc.format 103 s. (24 500), 29 s. cs
dc.format.extent 3198623 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject nové trendy cs
dc.subject komunikace na Internetu cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject promotion en
dc.subject market research en
dc.subject new trends en
dc.subject Internet communication en
dc.subject web pages en
dc.subject competition en
dc.title Projekt marketingové komunikace skupiny firem Vodateam cs
dc.title.alternative Marketing Communication Project of the Vodateam Group en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Franek, Aleš
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated Thesis focuses on analysis of marketing communication of companies from group Vodate-am. The thesis deals with an analysis of current marketing tools, an analysis of competition and a SWOT analysis. A performing of a research probe is part of the thesis and its aim is to find out the competitive advantages of companies. Within a dissertation, a project which focuses on improvement of marketing communication regarding to communication on the Internet was made. The project is based on performed analyses. A practical part is based on the analytical one. The analytical part deals with a summarization of classical marketing communication, its development in the Internet field and its transformation into the form of the Internet marketing communication which takes new trends into consideration. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23985
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
turečková_2012_dp.pdf 3.050Mb PDF View/Open
turečková_2012_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
turečková_2012_op.pdf 156.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account