dc.contributor.advisor |
Hrazdilová Bočková, Kateřina
|
|
dc.contributor.author |
Utinková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T00:31:04Z |
|
dc.date.available |
2016-05-27T23:00:27Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1936
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci by jsem ráda ukázala, co je nutné provést, v případě, že se někdo rozhodne začít podnikat. Je důležité si uvědomit, kdo je podnikatel, co je podnik a podnikání. Každý, kdo se rozhodne začít podnikat musí znát především právní legislativu, která se týká této oblasti. Před zahájením podnikání, by měl podnikatel popsat svůj podnikatelský plán. Tento plán zahrnuje oblasti jako jsou marketingový plán, výrobní plán, finanční plán a další analýzy. Zvládnutí tohoto plánu pomůže budoucímu podnikateli ujasnit si svůj záměr a zároveň analyzuje všechny oblasti, které mohou podnikání pozitivně nebo negativně ovlivnit. |
cs |
dc.format |
84 s. |
cs |
dc.format.extent |
790115 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2016 |
|
dc.subject |
podnik
|
cs |
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
podnikatel
|
cs |
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
výrobní plán
|
cs |
dc.subject |
finanční plán
|
cs |
dc.subject |
návrhy a doporučení
|
cs |
dc.subject |
company
|
en |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
businessman
|
en |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
production plan
|
en |
dc.subject |
financial plan
|
en |
dc.subject |
suggestions and recommendation
|
en |
dc.title |
Analýza podmínek založení nového podnikatelského subjektu |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of requirements to foundation new entrepreneurial entity |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vráblík, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2006-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor thesis I would like to show, what is necessary to implement, in the case of entrance business. It is important to realize, who the businessman is, what the company is and what business is. Everybody, who decides entrance business, has to know first of all legal legislation, which relate to business. Before entrance business, the businessman should describe his business plan. This plan includes for example the marketing plan, production plan, financial plan and the others analyses. Encompassment this plan could help the future businessman to make clear and decomposes all aspects, which could business positively or negatively influence. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/117
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4264
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|