dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Čejnová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T09:17:58Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T09:17:58Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19453
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá mediální komunikací Masarykovy univerzity. Teoretická část stanovuje základnu pro vypracování části praktické. Je zde uvedena současná role vysokého školství ve společnosti a aktuální reformy školského systému, dále specifikace marke-tingových komunikací z oblasti poskytování služeb vysoké školy, vymezení cílových skupin komunikace vysokých škol a úloha masmédií. Práce se zaměřuje na popularizaci vědy a výzkumu, proto v teoretické části nechybí ani možnosti její medializace, podpora ze strany státní správy i Evropských fondů. V analytické části je popsán průběh a zejména výsledek analýzy zpráv o Masarykově univerzitě v médiích, a to v akademickém roce 2010/2011 s bližším pohledem na medializaci vědy a výzkumu. |
cs |
dc.format |
70 s. |
cs |
dc.format.extent |
1750427 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vysoké školství
|
cs |
dc.subject |
popularizace vědy a výzkumu
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace vysokých škol
|
cs |
dc.subject |
cílové skupiny vysokých škol
|
cs |
dc.subject |
masmédia
|
cs |
dc.subject |
mediální analýza
|
cs |
dc.subject |
university education
|
en |
dc.subject |
science and research popularizing
|
en |
dc.subject |
marketing communications of universities
|
en |
dc.subject |
target groups of universities
|
en |
dc.subject |
mass media
|
en |
dc.subject |
media analysis
|
en |
dc.title |
Mediální komunikace vysoké školy se zaměřením na vědu a výzkum |
cs |
dc.title.alternative |
Media Communication of University Focusing on Science and Research |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Boušková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2012-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor?s thesis deals with media communications of Masaryk University. The theoretical part establishes the basis for the practical part. It defines the current role of university education in society and describes recent reforms of education system. Furthermore, it deals with the specification of marketing communications in the field of university service providing, the definition of target groups of university?s media communications and the role of mass media. The thesis focuses on popularization of science and research, thus the theoretical part also delineates the possibilities of publi-cizing and the support from government and European funds.The practical part describes the progress and particularly the outcome of the analysis of news and articles about Masaryk University in the media in the academic year 2010 / 2011 with regard to science and research publicizing. Based on the results of the research, conclusions and recom-mendations for the university are formulated. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
25965
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-03 |
|