Direct marketing a jeho efektivita Analýza zpracování DM kampaní České spořitelny
Show full item record
No preview available
Title:
|
Direct marketing a jeho efektivita Analýza zpracování DM kampaní České spořitelny |
Author: |
Strachotová, Petra
|
Advisor: |
Štarchoň, Peter
|
Abstract:
|
Tato práce pojednává o direkt marketingu a jeho postavení v komunikačním mixu a vysvět-luje jeho odlišnosti od masové reklamy. Dále se práce specializuje na direkt marketing ve finančním sektoru a představuje v tomto odvětví jeho hlavní parametry, nástroje a principy. Bakalářská práce dále analyzuje jednotlivé fáze procesu zpracování DM kampaní v subjektu z finančního sektoru. Práce si klade za cíl navrhnout efektivní řešení a doporučení na zkvalitnění sub-procesů v rámci jednotlivých fází a zároveň celého procesu zpracování kampaní v daném subjektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19476
|
Date:
|
2011-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
26097
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account