Marketingová komunikace neziskové organizace Charita Vsetín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Štíchová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T09:58:26Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T09:58:26Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19507
|
|
dc.description.abstract |
Práce pojednává o marketingové komunikaci neziskové organizace Charita Vsetín. Je zaměřena na oblast fundraisingu, specificky na oblast firemního dárcovství, jakožto klíčovou oblast představující jeden z možných zdrojů financování neziskové organizace. Cílem práce je zjistit přístupy a pochopit motivaci firemních dárců v regionu Vsetínsko k dárcovství ve vztahu k této konkrétní neziskové organizaci a formulovat vhodná doporučení, která organizaci pomohou vytvářet smysluplná partnerství s jejími firemními dárci. |
cs |
dc.format |
76s. |
cs |
dc.format.extent |
2303253 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
fundraising
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
Charita Vsetín
|
cs |
dc.subject |
firemní dárcovství
|
cs |
dc.subject |
fundraising
|
en |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
Caritas Vsetin
|
en |
dc.subject |
corporate donations
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace neziskové organizace Charita Vsetín |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communications of the Charita Vsetín Non-profit Institution |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zavřelová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with marketing communication of non ? profit institution Caritas Vsetín. It focuses on the area of fundraising, specifically on the area of corporate donations as a key area representing one of the possible sources of funding non ? profit organizations. The aim is, to identify approaches and to understand the motivation of corporate donors in the region of Vsetín, in relation to this particular organization. Once this task is completed, the appropriate recommendations will be formulated to help the organization to build mea-ningful partnership with its corporate donors. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26030
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account