Využití psychosomatických disciplín ve výuce sociálních pedagogů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití psychosomatických disciplín ve výuce sociálních pedagogů

Show full item record

No preview available
Title: Využití psychosomatických disciplín ve výuce sociálních pedagogů
Author: Odložilová, Pavla
Advisor: Andrysová, Pavla
Abstract: Sociální pedagogika, jako studijní obor, klade na své studenty vysoké osobnostní i vědo-mostní požadavky, které jsou potřebné pro jejich následnou praxi. Mimo jiné vyžaduje umění správně a bezprostředně jednat v různých sociálních situacích, řešit situace v existujícím kontextu, autenticky jednat v nových situacích i dostatečnou schopnost sebe-reflexe. Rozvíjení těchto dovedností ve výuce sociálních pedagogů je možné pomocí vyu-žití psychosomatických disciplín. Do jaké míry takto koncipovaná výuka ovlivňuje jednání a prožívání studentů, tedy jejich psychosomatickou (pedagogickou) kondici, se pokouší zjistit tato diplomová práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19509
Date: 2011-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: B 24924


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
odložilová_2012_dp.pdf 6.614Mb PDF View/Open
odložilová_2012_vp.zip 15.73Kb Unknown View/Open
odložilová_2012_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account