Sociální marketing v boji proti dětské obezitě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální marketing v boji proti dětské obezitě

Show full item record

No preview available
Title: Sociální marketing v boji proti dětské obezitě
Author: Szanyová, Klára
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Diplomová práce na téma Sociální marketing v boji proti dětské obezitě je, jak už sám její název napovídá, zaměřena na sociální marketingové kampaně věnující se problému dětské obezity. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů souvisejících s tématem, jako sociální marketing, sociální reklama, obezita či etika. Praktická část v první řadě analyzuje v současnosti nejvýraznější sociální marketingové kampaně, a to zahraniční i české. V druhé řadě praktická část seznamuje čtenáře s výsledky expertních rozhovorů, data získaná z rozhovorů s experty jsou zde přehledně interpretována. Projektem je pak sociální marketingová kampaň, jejímž cílem je zvýšit informovanost veřejnosti o problému dětské obezity a navrhnout primární cílové skupině, rodičům, možná řešení problému. Plán projektu využívá informace získané jak z analýzy jednotlivých kampaní, tak z informací získaných od expertů v oboru dětské obezity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19525
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26462


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
szanyová_2012_dp.pdf 2.185Mb PDF View/Open
szanyová_2012_vp.doc 144.5Kb Microsoft Word View/Open
szanyová_2012_op.doc 117.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account