Alternativní pedagogické směry - alternativní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Alternativní pedagogické směry - alternativní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Plšková, Alena
dc.contributor.author Pitrová, Lada
dc.date.accessioned 2013-10-05T23:38:47Z
dc.date.available 2013-10-05T23:38:47Z
dc.date.issued 2011-04-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19596
dc.description.abstract Alternativní pedagogické směry - alternativní školy. Tato bakalářská práce objasňuje pojem alternativní škola, obsahuje výčet a specifikaci jednotlivých klasických reformních škol. Práce se věnuje alternativním školám v České republice zejména alternativním školám v Brně. Součástí práce je výzkum zaměřený na sociální klima školní třídy s tradičním přístupem k výchovně - vzdělávacímu procesu a s alternativním přístupem na 1. stupni základní školy. cs
dc.format 54 cs
dc.format.extent 1548682 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Alternativní pedagogika cs
dc.subject klasické reformní školy cs
dc.subject daltonský plán cs
dc.subject winnetská soustava cs
dc.subject jenský plán cs
dc.subject škola Célestina Freineta cs
dc.subject waldorfská škola cs
dc.subject pedagogika Marie Montessori cs
dc.subject MCI cs
dc.subject Alternative pedagogy en
dc.subject classic reform pedagogy en
dc.subject Dalton plan en
dc.subject winnnet system of education en
dc.subject school of Peter Petersen en
dc.subject Modern school of Célestin Freinet en
dc.subject Waldorf education The Montessori Method of Education en
dc.subject MCI en
dc.title Alternativní pedagogické směry - alternativní školy cs
dc.title.alternative Alternative Educational Trends - Alternative Schools en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pištěková, Lucie
dc.date.accepted 2012-06-07
dc.description.abstract-translated Alternative educational trends - alternative schools. This bachelor thesis clarifies the term of alternative schools and includes list of classic reform schools with their specification. Thesis is devoted to alternative schools in the Czech Republic, especially alternative schools in Brno. An important part of this thesis is research of social climate in classes with a traditional approach to educational process and in classes with an alternative approach to educational process at primary school. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23675
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-25
local.subject alternativní školy cs
local.subject alternative schools en


Files in this item

Files Size Format View
pitrová_2012_bp.pdf 1.476Mb PDF View/Open
pitrová_2012_vp.doc 27Kb Microsoft Word View/Open
pitrová_2012_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account