Hodnocení práce asistenta pedagoga v současné škole rodiči zdravotně handicapovaných dětí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnocení práce asistenta pedagoga v současné škole rodiči zdravotně handicapovaných dětí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Opatrný, Pavel
dc.contributor.author Janoušková, Pavla
dc.date.accessioned 2013-10-05T23:41:36Z
dc.date.available 2013-10-05T23:41:36Z
dc.date.issued 2011-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19603
dc.description.abstract Bakalářská práce posuzuje kvalitu práce asistentů pedagoga, tak jak ji hodnotí rodiče zdravotně handicapovaných dětí, které využívají jejich služeb. Teoretická část objasňuje základní pojmy integrace. Popisuje faktory ovlivňující úspěš-nost školské integrace. Obeznamuje s individuálním vzdělávacím plánem a definuje činnosti asistenta pedagoga a možnosti jeho zřízení. Cílem praktické části , která je prováděna pomocí kvalitativního výzkumu je zjistit, jak hodnotí práci asistenta pedagoga rodiče zdravotně handicapovaných dětí. cs
dc.format 67 s. cs
dc.format.extent 2166744 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject integrace cs
dc.subject faktory ovlivňující úspěšnost školské integrace cs
dc.subject individuální vzdě-lávací plán cs
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject integration en
dc.subject factors influencing succes of school integration en
dc.subject individual educati-onal plan en
dc.subject pedagogue's assistant en
dc.title Hodnocení práce asistenta pedagoga v současné škole rodiči zdravotně handicapovaných dětí cs
dc.title.alternative Work Evaluation of a Teacher's Assistent in Current School by Parents of Handicapped Children en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mitrychová, Lenka
dc.date.accepted 2012-06-07
dc.description.abstract-translated Bachelor work evaluates quality of pedagogue's assistants work, based on assesmenet of handicaped children parents, who use of their provided service. Theoretic part clarifies basic terms of integration, describes factors influencing succes of school integration, acquaints with individual educational plan, defines activities of pedagogue's assistant and possibilities of getting assistant Goal of practical part, which is conducted using qualitative research, is to find out, how parents of handicaped children evaluates work of pedagogue's assistant. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24317
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-02
local.subject asistenti pedagogů cs
local.subject mentálně postižené děti cs
local.subject teachers’ assistants en
local.subject children with mental disabilities en


Files in this item

Files Size Format View
janoušková_2012_bp.pdf 2.066Mb PDF View/Open
janoušková_2012_vp.zip 16.83Kb Unknown View/Open
janoušková_2012_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account