dc.contributor.advisor |
Opatrný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Janoušková, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-05T23:41:36Z |
|
dc.date.available |
2013-10-05T23:41:36Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19603
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce posuzuje kvalitu práce asistentů pedagoga, tak jak ji hodnotí rodiče zdravotně handicapovaných dětí, které využívají jejich služeb. Teoretická část objasňuje základní pojmy integrace. Popisuje faktory ovlivňující úspěš-nost školské integrace. Obeznamuje s individuálním vzdělávacím plánem a definuje činnosti asistenta pedagoga a možnosti jeho zřízení. Cílem praktické části , která je prováděna pomocí kvalitativního výzkumu je zjistit, jak hodnotí práci asistenta pedagoga rodiče zdravotně handicapovaných dětí. |
cs |
dc.format |
67 s. |
cs |
dc.format.extent |
2166744 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
faktory ovlivňující úspěšnost školské integrace
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdě-lávací plán
|
cs |
dc.subject |
asistent pedagoga
|
cs |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
factors influencing succes of school integration
|
en |
dc.subject |
individual educati-onal plan
|
en |
dc.subject |
pedagogue's assistant
|
en |
dc.title |
Hodnocení práce asistenta pedagoga v současné škole rodiči zdravotně handicapovaných dětí |
cs |
dc.title.alternative |
Work Evaluation of a Teacher's Assistent in Current School by Parents of Handicapped Children |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mitrychová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2012-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor work evaluates quality of pedagogue's assistants work, based on assesmenet of handicaped children parents, who use of their provided service. Theoretic part clarifies basic terms of integration, describes factors influencing succes of school integration, acquaints with individual educational plan, defines activities of pedagogue's assistant and possibilities of getting assistant Goal of practical part, which is conducted using qualitative research, is to find out, how parents of handicaped children evaluates work of pedagogue's assistant. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24317
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|
local.subject |
asistenti pedagogů
|
cs |
local.subject |
mentálně postižené děti
|
cs |
local.subject |
teachers’ assistants
|
en |
local.subject |
children with mental disabilities
|
en |