Zprostředkované učení a specifické poruchy učení
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jašková, Vendula
|
|
dc.contributor.author |
Hešová, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-05T23:45:41Z |
|
dc.date.available |
2013-10-05T23:45:41Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19611
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce popisuje metodu zprostředkovaného učení, specifické poruchy učení a jejich reedukaci. Cílem bakalářské práce je pojednat o této metodě, zjistit její povědomí mezi pedagogy a jejich přístup k dětem s poruchami učení. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část (teoretická-kapitola první až třetí), která zahrnuje metodu zprostředkovaného učení, specifické poruchy učení a reedukaci těchto poruch. Druhá část (praktická-kapitola čtvrtá), která obsahuje rozhovory s pedagogy. |
cs |
dc.format |
60 s. (102 017 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
903100 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Reuven Feuerstein
|
cs |
dc.subject |
zprostředkované učení
|
cs |
dc.subject |
ICELP
|
cs |
dc.subject |
Lev Semjonovič Vygotskij
|
cs |
dc.subject |
COGITO centrum
|
cs |
dc.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
reedukace
|
cs |
dc.subject |
dyslexie
|
cs |
dc.subject |
dysgrafie
|
cs |
dc.subject |
dysortografie
|
cs |
dc.subject |
Basic centrum
|
cs |
dc.subject |
Reuven Feuerstein
|
en |
dc.subject |
mediate learning
|
en |
dc.subject |
ICELP
|
en |
dc.subject |
Lev Semjonovič Vygotskij
|
en |
dc.subject |
COGITO center
|
en |
dc.subject |
specific learning disabilities
|
en |
dc.subject |
reeducation
|
en |
dc.subject |
dyslexia
|
en |
dc.subject |
dysgraphia
|
en |
dc.subject |
dysortographia
|
en |
dc.subject |
Basic center
|
en |
dc.title |
Zprostředkované učení a specifické poruchy učení |
cs |
dc.title.alternative |
Mediated Learning and Specific Learning Disabilities |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Saliger, Radomír |
|
dc.date.accepted |
2012-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis describes mediate learning method, specific learning disabilities and its reeducation. The aim of the bachelor thesis is to deal with this method, find out awareness of this method among teachers and to discuss their approach to children with specific learning disabilities. The bachelor thesis is divided in two parts. First part(theoretical one-chapters 1 up to 3) which includes mediate learning method, specific learning disabilities and reeducation of these disabilities. Second part (the practical one-chapter 4) which contains interviews with the teachers. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23488
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
local.subject |
didaktické metody
|
cs |
local.subject |
teaching methods
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account