Zprostředkované učení a specifické poruchy učení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zprostředkované učení a specifické poruchy učení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jašková, Vendula
dc.contributor.author Hešová, Iveta
dc.date.accessioned 2013-10-05T23:45:41Z
dc.date.available 2013-10-05T23:45:41Z
dc.date.issued 2011-04-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19611
dc.description.abstract Tato bakalářská práce popisuje metodu zprostředkovaného učení, specifické poruchy učení a jejich reedukaci. Cílem bakalářské práce je pojednat o této metodě, zjistit její povědomí mezi pedagogy a jejich přístup k dětem s poruchami učení. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část (teoretická-kapitola první až třetí), která zahrnuje metodu zprostředkovaného učení, specifické poruchy učení a reedukaci těchto poruch. Druhá část (praktická-kapitola čtvrtá), která obsahuje rozhovory s pedagogy. cs
dc.format 60 s. (102 017 znaků). cs
dc.format.extent 903100 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reuven Feuerstein cs
dc.subject zprostředkované učení cs
dc.subject ICELP cs
dc.subject Lev Semjonovič Vygotskij cs
dc.subject COGITO centrum cs
dc.subject specifické poruchy učení cs
dc.subject reedukace cs
dc.subject dyslexie cs
dc.subject dysgrafie cs
dc.subject dysortografie cs
dc.subject Basic centrum cs
dc.subject Reuven Feuerstein en
dc.subject mediate learning en
dc.subject ICELP en
dc.subject Lev Semjonovič Vygotskij en
dc.subject COGITO center en
dc.subject specific learning disabilities en
dc.subject reeducation en
dc.subject dyslexia en
dc.subject dysgraphia en
dc.subject dysortographia en
dc.subject Basic center en
dc.title Zprostředkované učení a specifické poruchy učení cs
dc.title.alternative Mediated Learning and Specific Learning Disabilities en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Saliger, Radomír
dc.date.accepted 2012-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis describes mediate learning method, specific learning disabilities and its reeducation. The aim of the bachelor thesis is to deal with this method, find out awareness of this method among teachers and to discuss their approach to children with specific learning disabilities. The bachelor thesis is divided in two parts. First part(theoretical one-chapters 1 up to 3) which includes mediate learning method, specific learning disabilities and reeducation of these disabilities. Second part (the practical one-chapter 4) which contains interviews with the teachers. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23488
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-27
local.subject didaktické metody cs
local.subject teaching methods en


Files in this item

Files Size Format View
hešová_2012_bp.pdf 881.9Kb PDF View/Open
hešová_2012_vp.doc 30Kb Microsoft Word View/Open
hešová_2012_op.doc 29.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account