dc.contributor.advisor |
Machů, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Rajsiglová, Žaneta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T00:21:23Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T00:21:23Z |
|
dc.date.issued |
2012-06-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19668
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje aplikaci diferencované výuky s ohledem na žáky se specifický-mi poruchami učení na vybraném středním odborném učilišti. V teoretické části je uveden popis strategie diferencované výuky, vysvětlení jednotlivých poruch učení, výukových me-tod a didaktických prostředků. V praktické části je popsáno výzkumné šetření, které pro-běhlo za pomoci učitelů odborných ekonomických předmětů prostřednictvím rozhovorů. |
cs |
dc.format |
77 s. (25 545) |
cs |
dc.format.extent |
1381426 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Diferencovaná výuka
|
cs |
dc.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
dyslexie
|
cs |
dc.subject |
dysgrafie
|
cs |
dc.subject |
dysortografie
|
cs |
dc.subject |
výuko-vá metoda
|
cs |
dc.subject |
didaktické prostředky
|
cs |
dc.subject |
učební pomůcka
|
cs |
dc.subject |
didaktická technika
|
cs |
dc.subject |
Differentiated instruction
|
en |
dc.subject |
specific learning disabilities
|
en |
dc.subject |
dyslexia
|
en |
dc.subject |
dysgraphia
|
en |
dc.subject |
dysorthographia
|
en |
dc.subject |
teaching methods
|
en |
dc.subject |
didactical means
|
en |
dc.subject |
teaching aid
|
en |
dc.subject |
teaching technique
|
en |
dc.title |
Aplikace diferencované výuky při práci se studenty se specifickými poruchami učení |
cs |
dc.title.alternative |
Application of Differentiated Teaching of Students with Specific Learning Disabilities |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2012-09-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis examines the application of differentiated instruction with respect to students with learning disabilities at selected secondary vocational school. In the theoreti-cal section is described the strategies of differentiated instruction, explanation of learning disabilities, teaching methods and didactic means. The practical section describes research which was carried out with the help of professional teachers of economic subjects through interviews. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
28305
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-08-24 |
|
local.subject |
didaktické metody
|
cs |
local.subject |
poruchy učení
|
cs |
local.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
local.subject |
teaching methods
|
en |
local.subject |
learning disabilities
|
en |
local.subject |
learning disabilities
|
en |