Kooperativní výchova v rodině
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jašková, Vendula
|
|
dc.contributor.author |
Strašáková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T00:25:31Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T00:25:31Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19675
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na představení kooperativní výchovy jako alternativního výchovného stylu ke stylu autoritativnímu a benevolentnímu. Jednotlivé výchovné styly jsou zasazeny do historického a společenského kontextu. Kooperativní výchovný styl je představen jako velmi vhodný výchovný styl pro současnou dobu, které dominuje nejistota. Je založen především na vzájemném respektu k jedinečnosti sebe sama i každého jiného člověka. Vede k výchově samostatného a zodpovědného jedince, který je sám sebou a je schopen řešit životní těžkosti a je přirozeně ochoten žít pro ty druhé. Četbou a studiem vhodné literatury nebo ještě lépe absolvováním dobře vedených seminářů je možné motivovat rodiče k využívání prvků kooperativní výchovy a dopomoci jim změnit svoji původní výchovu ve prospěch šťastného dítěte a spokojeného rodiče. |
cs |
dc.format |
53 |
cs |
dc.format.extent |
886507 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
autoritativní výchova
|
cs |
dc.subject |
benevolentní výchova
|
cs |
dc.subject |
bezpodmínečná láska
|
cs |
dc.subject |
demokratická výchova
|
cs |
dc.subject |
důstojnost
|
cs |
dc.subject |
hodnoty
|
cs |
dc.subject |
hranice
|
cs |
dc.subject |
efektivní rodičovství
|
cs |
dc.subject |
harmonické vztahy
|
cs |
dc.subject |
kooperativní výchova
|
cs |
dc.subject |
ocenění
|
cs |
dc.subject |
odměna
|
cs |
dc.subject |
podpora
|
cs |
dc.subject |
pochvala
|
cs |
dc.subject |
povzbuzení
|
cs |
dc.subject |
respekt
|
cs |
dc.subject |
sebedůvěra
|
cs |
dc.subject |
sounáležitost
|
cs |
dc.subject |
trest
|
cs |
dc.subject |
výchovná funkce
|
cs |
dc.subject |
výchovné cíle
|
cs |
dc.subject |
zdravé vztahy
|
cs |
dc.subject |
Authoritative parenting
|
en |
dc.subject |
benevolent parenting
|
en |
dc.subject |
unconditional love
|
en |
dc.subject |
democratic parenting
|
en |
dc.subject |
worthiness
|
en |
dc.subject |
value
|
en |
dc.subject |
border
|
en |
dc.subject |
effective parenthood
|
en |
dc.subject |
harmonic relationship
|
en |
dc.subject |
cooperative upbringing
|
en |
dc.subject |
appreciation
|
en |
dc.subject |
reward
|
en |
dc.subject |
support
|
en |
dc.subject |
recognition
|
en |
dc.subject |
encouragement
|
en |
dc.subject |
respect
|
en |
dc.subject |
self-confidence
|
en |
dc.subject |
solidarity
|
en |
dc.subject |
penalty
|
en |
dc.subject |
parenting function
|
en |
dc.subject |
parenting targets
|
en |
dc.subject |
healthy relationships
|
en |
dc.title |
Kooperativní výchova v rodině |
cs |
dc.title.alternative |
Cooperative Education in Family |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sýkora, František |
|
dc.date.accepted |
2012-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The target of the thesis is to present the cooperative education as an alternative to authoritarian upbringing style and as an alternative to benevolence style. All upbringing styles are set to the historical and social context. Cooperative style is presented as a parenting style very suitable for the contemporaneity characretized by uncertainty. The cooperative style is based first of all at the mutual respect to the uniqueness to oneself and to each other. It results to independent and responsible human, who is himself and who is able to solve life dificulties and who is naturally able to live for others. Reading and studying of the right literature or better attending of well leaded seminars is possible to motivate parents to use base elements of the cooperative style. It is possible to help them to chage their original parenting style in favor of the happy child and satisfy parents. |
en |
dc.description.department |
Katedra společenských věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23729
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-25 |
|
local.subject |
výchovné styly
|
cs |
local.subject |
výchovný styl v rodině
|
cs |
local.subject |
upbringing styles
|
en |
local.subject |
parenting style
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account