dc.contributor.advisor |
Mazánková, Libuše
|
|
dc.contributor.author |
Topilová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T00:27:33Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T00:27:33Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19677
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o dyslexii - specifické poruše učení. Úvodní část je věnována historickému vývoji a nynějším poznatkům o dyslexii jako je pojmové vymezení, definice a etiologie dyslexie, také typické projevy dyslexie. Dále se zabývá vzděláváním a hodnocením žáků s dyslexií. Zaměřuje se na legislativní rámec vzdělávání žáků s dyslexií, pedagogicko-psychologické poradenství, diagnostiku dyslexie, formy vzdělávání. Závěrečná část vymezuje zásady reedukační péče, základní techniky reedukace dyslexie. Formou kasuistiky je zde popisována konkrétní práce s dyslektickým chlapcem ve volném čase. |
cs |
dc.format |
55 s. |
cs |
dc.format.extent |
7706279 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Anamnéza
|
cs |
dc.subject |
čtení
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
dyslexie
|
cs |
dc.subject |
metody
|
cs |
dc.subject |
náprava
|
cs |
dc.subject |
obtíže
|
cs |
dc.subject |
pedagogická diagnostika
|
cs |
dc.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
projevy
|
cs |
dc.subject |
příčina
|
cs |
dc.subject |
reedukace
|
cs |
dc.subject |
slovo
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Anamnesis
|
en |
dc.subject |
reading
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
dyslexia
|
en |
dc.subject |
methods
|
en |
dc.subject |
rezedy
|
en |
dc.subject |
trouble
|
en |
dc.subject |
educational diagnostics
|
en |
dc.subject |
specific disorders of learning
|
en |
dc.subject |
speeches
|
en |
dc.subject |
cause
|
en |
dc.subject |
reeducation
|
en |
dc.subject |
word
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.title |
Náprava dyslexie ve volném čase |
cs |
dc.title.alternative |
Remedy for Dyslexia in Leisure Time |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kudličková, Miroslava |
|
dc.date.accepted |
2012-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelorś project discourses about dyslexia - specific disorder of learning. The Introduction is dedicated to historical process of dyslexia and the piece of knowledge nowdays, for example conceptual definition, etiology of dyslexia and also features of dyslexia.Bachelorś project is also concerned in education and assessment of these students. It focuses on legislative framework of education dyslextic students, pedagogical-psychological consulting, diagnostics of dyslexia, types of education.The Conclusion delimites the principles of reeducation, the basic technique of reeducation dyslexia.There is described the concrete work with a dyslexic boy in his leasure time in casuistry also. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23763
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-03-30 |
|
local.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
local.subject |
pedagogická diagnostika
|
cs |
local.subject |
terapie
|
cs |
local.subject |
learning disabilities
|
en |
local.subject |
educational diagnostics
|
en |
local.subject |
therapy
|
en |