Způsoby realizace multikulturní výchovy na základních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Způsoby realizace multikulturní výchovy na základních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Šerá, Lenka
dc.date.accessioned 2013-10-06T01:02:53Z
dc.date.available 2013-10-06T01:02:53Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19741
dc.description.abstract Tato práce je zaměřena na realizaci multikulturní výchovy na základních školách, především na druhém stupni. Teoretická část sestává z textu zasvěcujícího do teorie multikulturní výchovy, dále do problematiky realizace multikulturní výchovy v českém vzdělávacím systému, včetně Rámcového vzdělávacího programu a poslední část teorie se věnuje začlenění žáků ? cizinců do školního prostředí v České republice. Tím se dostáváme k praktické části, která vyhodnocuje a srovnává výsledky provedeného dotazníkového šetření mezi učiteli na druhém stupni základních škol jednak ve velkoměstě, a jednak v pohraničních obcích. cs
dc.format 62 s. cs
dc.format.extent 1941223 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject multikulturní výchova cs
dc.subject národnostní menšina cs
dc.subject etnikum cs
dc.subject rasa cs
dc.subject národ cs
dc.subject národnost cs
dc.subject kultura cs
dc.subject předsudky cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject vzdělávací programy cs
dc.subject multicultural education en
dc.subject ethnic minority en
dc.subject ethnic group en
dc.subject race en
dc.subject nation en
dc.subject nationality en
dc.subject culture en
dc.subject prejudices en
dc.subject education and training programs en
dc.title Způsoby realizace multikulturní výchovy na základních školách cs
dc.title.alternative Ways of Realisation of Multicultural Education at Elementary Schools en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurtíková, Michaela
dc.date.accepted 2012-06-11
dc.description.abstract-translated This work focuses on the implementation of multicultural education in elementary schools, especially in the second degree. The theoretical part consists of a text initiatng to the theory of multicultural education, further into the issue of implementation of multicultural education in the Czech educational system, including the Framework Education Programme and the last part of the theory consists of descriptions of individual foreign nations that are mentioned in a questionnaire survey. Which brings us to the practical part, which evaluates and compares the results of the survey of teachers in secondary schools in both city and partly in border villages. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24596
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
šerá_2012_bp.pdf 1.851Mb PDF View/Open
šerá_2012_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
šerá_2012_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account