dc.contributor.advisor |
Jašková, Vendula
|
|
dc.contributor.author |
Bártů, Vendula
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T01:32:20Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T01:32:20Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19799
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zpracována na téma: ?Šikana na ZŠ ? možnosti prevence?. Je v ní definováno šikanující chování, jeho vznik, jednotlivá stádia, její vnitřní dynamikou, činiteli a faktory, které se na ní podílí. Dále jsem se zde zabývala charakteristickými rysy oběti a agresora, sociálním prostředím třídy i školy - jejich činiteli a spolutvůrci. V oblasti možné prevence kladu důraz na upevňování sociálních kompetencí žáků a kvalitní komunikaci mezi všemi spolutvůrci třídního a školního klimatu, založené na rovných, spravedlivých demokratických principech, pozitivní motivaci k činnosti a spoluzodpovědnosti. |
cs |
dc.format |
88 |
cs |
dc.format.extent |
1383094 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Šikana
|
cs |
dc.subject |
osobnost aktérů
|
cs |
dc.subject |
důsledky šikanujícího chování na osobnosti aktérů
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
upevňování sociálních kompetencí
|
cs |
dc.subject |
důležitost pozitivního třídního a školního klima ? jeho spolutvůrci
|
cs |
dc.subject |
preventivní programy
|
cs |
dc.subject |
případové studie obětí šikany
|
cs |
dc.subject |
Čtyři případové studie možných obětí školního šikanování.Bullying
|
en |
dc.subject |
celebrity actors
|
en |
dc.subject |
the consequences of bully behavior on the personality of the actors
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
strengthening social skills
|
en |
dc.subject |
the importance of positive school climate and class - his co-authors
|
en |
dc.subject |
preventive programs
|
en |
dc.subject |
case studies of victims of bullying
|
en |
dc.title |
Šikanování na ZŠ - možnosti prevence |
cs |
dc.title.alternative |
Bullying at Primary Schools ? Possibilities of Prevention |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánek, František |
|
dc.date.accepted |
2012-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis is based on the topic - Bullying at the basic schools and possibilities of prevention. There is defined bullying behaviour, its origin, single stages, inner dynamics, personalities and factors, which participate in such situations. Further I deal with characteristic features of victims and aggressors, social background of the class and school - their factors and co-creators. In the part of possible prevention I emphasize strengthening pupils 'social competences and suitable communication of all people participating in the class and school life based on equal. fair and democratic principles, positive motivation for activity and responsibility. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14396
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-04-30 |
|
local.subject |
prevence šikany
|
cs |
local.subject |
agresivita dětí
|
cs |
local.subject |
klima školy
|
cs |
local.subject |
bullying prevention
|
en |
local.subject |
aggressiveness in children
|
en |
local.subject |
school environment
|
en |