dc.contributor.advisor |
Řehoř, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Dvořáčková, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T01:57:06Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T01:57:06Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19847
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o problematice integrace dítěte s dětskou mozkovou obrnou do kolektivu mateřské školy. Dané téma bylo vybráno s ohledem na skutečnost, že forma individuální integrace je nosnou tendencí současnosti. Integrace v kolektivu mateřské školy je vzájemný proces zdravých dětí a dítěte se speciálními potřebami, kde se obě strany k sobě přibližují a současně mění. Roste oboustranná pospolitost a sounáležitost, děti se snaží navzájem si porozumět. Dítě s dětskou mozkovou obrnou je charakteristické svým opožděným a omezeným vývojem ve všech složkách osobnosti. Integrace je v předškolním věku pro dítě s DMO nesmírně důležitá. Dítě musí být vhodně stimulováno, aby se adekvátně vyvíjelo. Rovněž kontakt s dětmi podobného věku je velmi důležitý. |
cs |
dc.format |
56 |
cs |
dc.format.extent |
1047090 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Integrace
|
cs |
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
dětská mozková obrna
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
předškolní zařízení
|
cs |
dc.subject |
dítě se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
dc.subject |
Integration
|
en |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
cerebral palsy
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
preschool facilities
|
en |
dc.subject |
child with special educational needs
|
en |
dc.title |
Integrace dítěte s dětskou mozkovou obrnou do kolektivu mateřské školy |
cs |
dc.title.alternative |
Integration of a Child Suffering from Infantile Cerebral Paralysis into a Nursery School Collective |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kudličková, Miroslava |
|
dc.date.accepted |
2012-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the issue of cerebral palsy children integration into the group of the kindergarten children. This topic was chosen due to the fact that the form of individual integration is a key subject today. The integration in the kindergarten is a mutual process of healthy children and a child with special needs, where both sides come nearer to each other and they change themselves at the same time. Mutual community and solidarity rise among those children, they try to understand each other. A cerebral palsy child is a simple-minded and a backward in mental development in all aspects of his or her personality. The integration for a cerebral palsy child in his or her preschool age is extremely important. The child must be properly stimulated to develop adequately. Also, a contact with children of the similar age is crucial. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23452
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-06 |
|
local.subject |
mentálně postižené děti
|
cs |
local.subject |
children with mental disabilities
|
en |