Historie učitelských ústavů a současná pedeutologie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Historie učitelských ústavů a současná pedeutologie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jůzl, Miloslav
dc.contributor.author Mašek, Michal
dc.date.accessioned 2013-10-06T01:58:20Z
dc.date.available 2013-10-06T01:58:20Z
dc.date.issued 2011-04-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19850
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o vývoji učitelského vzdělávání v českých zemích od roku 1774 po současnost. V jednotlivých kapitolách se zabývá jak vývojem institucí, které učitelské vzdělávání v průběhu dějin realizovaly, tak legislativou, která tento vývoj formovala. Stěžejním tématem práce jsou učitelské ústavy, je zde popsán jejich vývoj, funkce, vzdělávací obsah a také umístění jednotlivých ústavů. Kromě toho pojednává práce o pedeutologií, jako pedagogické disciplíně zabývající se učitelskou profesí. Praktická část práce se zabývá zkoumáním současného pohledu na historický význam učitelských ústavů. cs
dc.format 67 s. cs
dc.format.extent 729561 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Škola cs
dc.subject učitel cs
dc.subject učitelský ústav cs
dc.subject pedagogická fakulta cs
dc.subject pedeutologie cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject legislativa cs
dc.subject School en
dc.subject teacher en
dc.subject teachers institution en
dc.subject pedagogical faculty en
dc.subject pedeutology en
dc.subject education en
dc.subject legislation en
dc.title Historie učitelských ústavů a současná pedeutologie cs
dc.title.alternative History of Institutes for Teachers and Contemporary Pedeutology en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Slováková, Gabriela
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with education development of teachers in Czech countries from the year 1774 up to now. Particular chapters apply to not only development of institutions, which implement this education in that term, but also to relevant legislation. The main aim of this bachelor thesis are teachers institutions, its development, function, subject matter and also localisation. Another topic is pedeutology as a field of study, that examines teachers personality. Practical part occupies with research of present point of view on historical development of teachers institutions. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23611
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-04
local.subject vzdělávací instituce cs
local.subject dějiny pedagogiky cs
local.subject educational institutions en
local.subject history of educational science en


Files in this item

Files Size Format View
mašek_2012_bp.pdf 712.4Kb PDF View/Open
mašek_2012_vp.doc 31.5Kb Microsoft Word View/Open
mašek_2012_op.doc 31Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account