dc.contributor.advisor |
Jůzl, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Mašek, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T01:58:20Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T01:58:20Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19850
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o vývoji učitelského vzdělávání v českých zemích od roku 1774 po současnost. V jednotlivých kapitolách se zabývá jak vývojem institucí, které učitelské vzdělávání v průběhu dějin realizovaly, tak legislativou, která tento vývoj formovala. Stěžejním tématem práce jsou učitelské ústavy, je zde popsán jejich vývoj, funkce, vzdělávací obsah a také umístění jednotlivých ústavů. Kromě toho pojednává práce o pedeutologií, jako pedagogické disciplíně zabývající se učitelskou profesí. Praktická část práce se zabývá zkoumáním současného pohledu na historický význam učitelských ústavů. |
cs |
dc.format |
67 s. |
cs |
dc.format.extent |
729561 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Škola
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
učitelský ústav
|
cs |
dc.subject |
pedagogická fakulta
|
cs |
dc.subject |
pedeutologie
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
legislativa
|
cs |
dc.subject |
School
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
teachers institution
|
en |
dc.subject |
pedagogical faculty
|
en |
dc.subject |
pedeutology
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
legislation
|
en |
dc.title |
Historie učitelských ústavů a současná pedeutologie |
cs |
dc.title.alternative |
History of Institutes for Teachers and Contemporary Pedeutology |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Slováková, Gabriela |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with education development of teachers in Czech countries from the year 1774 up to now. Particular chapters apply to not only development of institutions, which implement this education in that term, but also to relevant legislation. The main aim of this bachelor thesis are teachers institutions, its development, function, subject matter and also localisation. Another topic is pedeutology as a field of study, that examines teachers personality. Practical part occupies with research of present point of view on historical development of teachers institutions. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23611
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-04 |
|
local.subject |
vzdělávací instituce
|
cs |
local.subject |
dějiny pedagogiky
|
cs |
local.subject |
educational institutions
|
en |
local.subject |
history of educational science
|
en |