dc.contributor.advisor |
Šťastná, Jarmila
|
|
dc.contributor.author |
Králíková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T02:01:26Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T02:01:26Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19855
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je založená na spolupráci rodiny a základní školy v současné době. Škola a rodina jsou odlišné instituce, které se ovšem výrazně podílí na výchově dítěte a je nutné, aby spolu dobře kooperovaly. Pokud jedna z institucí přestane fungovat, znamená to, že výchova dítěte je vážně ohrožena. Cílem bakalářské práce je na základě analýzy zjistit současnou úroveň, na které se nachází spolupráce Základní školy Okružní 4685, Zlín a ro-diči zdejších žáků. Na základě údajů analýzy práce navrhuje i možná řešení vedoucí ke zlepšení spolupráce. |
cs |
dc.format |
62s. (71 815) |
cs |
dc.format.extent |
1593792 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
osobnost dítěte
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
spolupráce rodiny a školy
|
cs |
dc.subject |
pedagog
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
personality of child
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
school and family cooperation
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Analýza spolupráce rodiny a Základní školy Zlín, Okružní 4685 |
cs |
dc.title.alternative |
An Analysis of a Co-Operation between the Family and the Primary School Zlín, Okružní 4685 |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2012-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelors thesis is based on co-operation between primary school and family at the present. There are many differences between school and family however both of them have very important influence on child?s development so the co-operation is necessary. If one of them stops work then it?s mean that the education of child will be seriously threat-ened. The objective of this work is analysis of current level of co-operation between Zá-kladní škola Okružní 4685, Zlín and the pupils? parents. Output data of analysis are the basis for the design of possible solutions to improve co-operation. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24450
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-03 |
|
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
rodina a škola
|
cs |
local.subject |
spolupráce
|
cs |
local.subject |
Zlín (Česko)
|
cs |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
home and school
|
en |
local.subject |
cooperation
|
en |
local.subject |
Zlín (Czechia)
|
en |