Ovlivnění kybernetickým a virtuálním prostředím na jedince začleňující se do společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kuchařík, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Šmíd, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T02:11:33Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T02:11:33Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19871
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá ovlivněním kybernetickým a virtuálním prostředím na jedince začleňující se do společnosti v období adolescence. Seznámení se s herními prostředky a sociálními sítěmi. Socializace jedince do společnosti a jeho ovlivnění. Interpersonální vztahy s rodiči a vrstevníky. Agrese spjata s uživatelem a co ji podněcuje v souvislosti s hraním počítačových a konzolových her. Identita a sebehodnocení důležitá pro rozvoj jedince. Důsledky spojené s vyvrcholením do extremního jednání, uspokojení své touhy hrát a komunikovat na sociálních sítí. |
cs |
dc.format |
44 |
cs |
dc.format.extent |
520388 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Hra
|
cs |
dc.subject |
herní zařízení
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
identita
|
cs |
dc.subject |
interpersonální vztahy
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
vrstevníci
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
prostředí
|
cs |
dc.subject |
agrese
|
cs |
dc.subject |
hráčství
|
cs |
dc.subject |
adolescence
|
cs |
dc.subject |
mládež
|
cs |
dc.subject |
bažení
|
cs |
dc.subject |
sebehodnocení
|
cs |
dc.subject |
Game
|
en |
dc.subject |
gaming
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
identity
|
en |
dc.subject |
interpersonal relations
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
peers
|
en |
dc.subject |
socialization
|
en |
dc.subject |
environment aggression
|
en |
dc.subject |
gambling
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.subject |
youth
|
en |
dc.subject |
desire
|
en |
dc.subject |
self-evaluation
|
en |
dc.title |
Ovlivnění kybernetickým a virtuálním prostředím na jedince začleňující se do společnosti |
cs |
dc.title.alternative |
Influence of Cybernetic and Virtual Environment on an Individual Integrating into the Society |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Plšková, Alena |
|
dc.date.accepted |
2012-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis deals with the influence of cybernetic and virtual environment on individuals integrating into society in the period of adolescence. It presents game devices and social networks. Socialization of the individual in society and its influence. Interpersonal relationships with parents and peers. Aggression linked to the user and what encourages it in connection with the playing of computer and console games. Identity and self-evaluation is important for the development of the individual. The consequences associated with the culmination of the extrem behavior, the satisfaction of its desires to play and interact in social networks. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23746
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-04-20 |
|
local.subject |
virtuální svět
|
cs |
local.subject |
počítačové hry
|
cs |
local.subject |
internetové hry
|
cs |
local.subject |
internetové sociální sítě
|
cs |
local.subject |
virtual world
|
en |
local.subject |
computer games
|
en |
local.subject |
online games
|
en |
local.subject |
Internet social networks
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account