Hra ve školní družině jako prostředek rozvoje sociálně komunikačních dovedností dětí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Janota, Jindřich
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T03:07:48Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T03:07:48Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19979
|
|
dc.description.abstract |
V mé bakalářské práci se zaměřuji na rozvoj osobností dětí ve školní družině, konkrétně na rozvoj jejich sociálně komunikačních dovedností pomocí her. Školní družina je mezistupněm mezi vyučováním a volným časem dětí. Z toho důvodu by měla pozitivně ovlivňovat vývoj žáků, kteří ji navštěvují. V praktické části mé bakalářské práce zkoumám a interpretuji reflexi vychovatelek na aplikaci her ve školní družině. |
cs |
dc.format |
53 s. (67 868 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3306063 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální interakce
|
cs |
dc.subject |
emoční inteligence
|
cs |
dc.subject |
sociální kompetence
|
cs |
dc.subject |
školní družina
|
cs |
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
Social communication
|
en |
dc.subject |
social interaction
|
en |
dc.subject |
emotional inteligence
|
en |
dc.subject |
social skills
|
en |
dc.subject |
school club
|
en |
dc.subject |
game
|
en |
dc.title |
Hra ve školní družině jako prostředek rozvoje sociálně komunikačních dovedností dětí |
cs |
dc.title.alternative |
Playing in the School Group as a Means of Developing Social Communication Skills of Children |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Růžičková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2012-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor thesis I focuse on developing personalities of children, especially on developing their socially and communication skills through playing games. A school club is intermediate stage between lessons and children's leisure. For this reason, it should positively affect the development of children. In the practical part of my bachelor thesis I examine and interpret reflection of governesses on playing games in a school club. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
25003
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account