The Consumer Behaviour of Chinese Outbound Tourists and their Reasons for Choosing the Czech Republic as a Target Destination
Show full item record
No preview available
Title:
|
The Consumer Behaviour of Chinese Outbound Tourists and their Reasons for Choosing the Czech Republic as a Target Destination |
Author: |
Jaroščáková, Renáta
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Čína zažívá v posledních desetiletích nebývalý ekonomický rozmach. Jedním z produktů současného vývoje je také obrovský nárůst čínských turistů vyjíždějících do zahraničí. Cílem této práce je zjistit a popsat typické rysy spotřebního chování čínských turistů v zahraničí a na základě zjištěných údajů určit důvody, které vedou čínské turisty k návštěvě České republiky. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy související s tématem. Praktická část je založena na aktuálních průzkumech čínského výjezdního cestovního ruchu a osobních rozhovorech s čínskými tour-operátory, specializujícími se na evropské destinace. Práce obsahuje aktuální data týkající se čínských turistů v zahraničí, ale také analýzu příčin jejich spotřebního chování v zahraničí. Dále jsou představeny důvody pro výběr České republiky jako cílové destinace, podobně jako možné příčiny nezájmu čínských turistů o Českou republiku. V závěru práce jsou uvedena doporučení na zvýšení atraktivity České republiky pro čínské turisty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19993
|
Date:
|
2011-11-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
A
24066
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account