Srovnání Vánoční marketingové strategie značek Coca-Cola a Kofola
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Hopjanová, Sandra
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T04:37:00Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T04:37:00Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20108
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá porovnáním Vánoční marketingové strategie značek Coca-Cola a Kofola. Teoretická část je věnována základům marketingu, zejména brand management, přístupu zákazníka a marketingové strategii. Analytická část se zaměřuje na analýzu spotřebitelských preferencí na domácím trhu. Analýza je realizována pomocí online dotazníku. Součástí je i historický vývoj obou značek až do současné doby. Nedílnou součástí praktické části je analýza Vánoční marketingové strategie, která vyusťuje do porovnání marketingových komunikací obou značek. Závěr tvoří identifikace klíčových rozdílů mezi Coca-colou a Kofolou. |
cs |
dc.format |
59 s. (74 000 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1900553 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
přístup zákazníka
|
cs |
dc.subject |
Coca-Cola
|
cs |
dc.subject |
Kofola
|
cs |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
Coca-Cola
|
en |
dc.subject |
Kofola
|
en |
dc.title |
Srovnání Vánoční marketingové strategie značek Coca-Cola a Kofola |
cs |
dc.title.alternative |
A Comparison of Christmas Marketing Strategies of the Brands Coca-Cola and Kofola |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2012-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The present thesis is going to deal with a comparison of Christmas marketing strategies of the brand Coca-Cola and Kofola. The theoretical part is devoted to the basics of marketing, especially brand management, consumer behavior and marketing strategy. The analytical part focuses on the analysis of consumer preferences in the domestic market. The analysis is carried out using an online questionnaire. It also includes the historical development of both brands until present times. An integral part of the analytical part is an analysis of Christmas marketing strategies that results in a comparison of marketing communications both brands. The conclusion consists of identifying the key differences between Coca-Cola and Kofola. |
en |
dc.description.department |
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
19517
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
local.subject |
Vánoce
|
cs |
local.subject |
nápoje nealkoholické
|
cs |
local.subject |
televizní reklama
|
cs |
local.subject |
Christmas
|
en |
local.subject |
non-alcohol beverages
|
en |
local.subject |
television advertising
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account