Dvojjazyčná výchova dítěte v rodině

DSpace Repository

Language: English čeština 

Dvojjazyčná výchova dítěte v rodině

Show simple item record

dc.contributor.advisor Marášková, Ivana
dc.contributor.author Pavlíková, Marie
dc.date.accessioned 2013-10-06T05:12:44Z
dc.date.available 2013-10-06T05:12:44Z
dc.date.issued 2011-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20176
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá dvojjazyčnou výchovou dítěte v rodině. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů, pojednáním o lidské řeči, dále rozebírá bilingvismus a koncepci bilingvní výchovy. Praktická část se věnuje specifikům výchovy v přirozeně a intenčně bilingvní rodině a využití obou jazyků ve vzájemné interakci dětí a rodičů. Kvalitativní výzkum byl realizován formou rozhovorů s respondenty z přirozeně a intenčně dvojjazyčných rodin. cs
dc.format 67 s. cs
dc.format.extent 1673380 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dvojjazyčnost cs
dc.subject dvojjazyčná výchova cs
dc.subject dítě cs
dc.subject rodina cs
dc.subject výchova cs
dc.subject bilingualism en
dc.subject bilingual education en
dc.subject child en
dc.subject family en
dc.subject education en
dc.title Dvojjazyčná výchova dítěte v rodině cs
dc.title.alternative Bilingual Education of a Child in the Family en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2012-06-08
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with bilingual education of a child in a family. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is concerned with explanation of basic terms, human language, bilingualism and conception of bilingual upbringing as well. Practical part is engaged with specifics of upbringing in artificial and natural bilingual family and with use of both languages in mutual interaction of children and parents. Qualitative research was done in the form of interviews with respondents from natural and artificial bilingual families. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24297
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-04
local.subject bilingvální vzdělávání cs
local.subject rodinná výchova cs
local.subject bilingual education en
local.subject family education en


Files in this item

Files Size Format View
pavlíková_2012_bp.pdf 1.595Mb PDF View/Open
pavlíková_2012_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
pavlíková_2012_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account