dc.contributor.advisor |
Růžičková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Hrabovská, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T06:15:40Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T06:15:40Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20268
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá mapováním situace v oblasti integrace žáků s tělesným posti-žením do běžných základních škol vsetínského regionu. Zjišťuje názory a postoje rodičů dětí s tělesným postižením a pedagogů základních škol k procesu integrace. Teoretická část vymezuje pojmy postižení, tělesné postižení, integrace, inkluze, vzdělávání a zasazuje je do legislativního rámce. V praktické části jsou vyhodnoceny a interpretovány výsledky dotaz-níkového šetření tří skupin oslovených respondentů. |
cs |
dc.format |
88 |
cs |
dc.format.extent |
3773767 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: postižení
|
cs |
dc.subject |
tělesné postižení
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
RVP
|
cs |
dc.subject |
individu-ální vzdělávací plány
|
cs |
dc.subject |
pedagogická asistence
|
cs |
dc.subject |
Keywords: disability
|
en |
dc.subject |
physical disability
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
RVP project
|
en |
dc.subject |
individual study plans
|
en |
dc.subject |
pedagogical assistance
|
en |
dc.title |
Integrace dětí s tělesným postižením do běžných základních škol vsetínského regionu |
cs |
dc.title.alternative |
Integration of Children with a Physical Disability to Elementary Schools in the Vsetín Region |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2012-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented bachelor thesis deals with situation mapping in the field of integration of physically disabled children into regular primary schools of the Vsetín region. In it, opini-ons and attitudes of physically disabled children's parents and teachers regarding the inte-gration process have been identified. The theoretical part defines basic terms such as "disa-bility", "physical disability", "integration", "inclusion", and "education" and sets them in the legal framework. The research part evaluates and interprets the results of a question-naire survey on the three groups of addressed respondents. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24310
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|
local.subject |
tělesně postižené děti
|
cs |
local.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
local.subject |
integrace
|
cs |
local.subject |
children with physical disabilities
|
en |
local.subject |
inclusive education
|
en |
local.subject |
integration
|
en |