dc.contributor.advisor |
Jurtíková, Michaela
|
|
dc.contributor.author |
Haničincová, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T06:23:18Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T06:23:18Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20286
|
|
dc.description.abstract |
Téma mé bakalářské práce je zaměřeno na arteterapii a jejího vlivu na rozvoj komunikačních dovedností. V teoretické části se zabývám arteterapií, její historií, možnostmi využití, cílovou skupinou a aretetrapeutickými metodami. Dále komunikací, jejími funkcemi, oblastmi komunikačních dovedností a osobností člověka a jeho ?já? v rámci komunikace. Třetí okruh teoretické části se zaměřuje na vztah arteterapie a komunikace. Praktická část je zaměřena na metodologii a interpretaci výsledků mého výzkumu, ve kterém pomocí metody rozhovoru zjišťuji vliv arteterapie na rozvoj komunikačních dovedností. |
cs |
dc.format |
78 s. (132 040) |
cs |
dc.format.extent |
1269940 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
arteterapie
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační dovednosti
|
cs |
dc.subject |
art therapy
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
communication skills
|
en |
dc.title |
Arteterapie jako cesta k rozvoji komunikačních dovedností |
cs |
dc.title.alternative |
Artetherapy as a Means of Developing Communication Skills |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Řeháčková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2012-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis deals with art therapy and its influence on development of communication skills. The theoretical part is focused on arte-therapy, its history, possibilities of its usage, target group, and methods of art therapy. It also focuses on communication, its functions, areas of communication skills and personality of a human being, and his/her ?Me? within communication. The third section of the theoretical part is describes relation-ship between art therapy and communication. The practical part is aimed at methodology and interpretation of the results of my research that was performed by interview method. The research tries to find out the influence of art therapy on development of communication skills. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24757
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
local.subject |
rozvoj osobnosti
|
cs |
local.subject |
mezilidská komunikace
|
cs |
local.subject |
personality development
|
en |
local.subject |
interpersonal communication
|
en |