dc.contributor.advisor |
Jurtíková, Michaela
|
|
dc.contributor.author |
Lukášová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T06:24:50Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T06:24:50Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20290
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je zjistit životní hodnoty studentů středních církevních a státních škol. V teoretické části své práce vymezuji základní pojmy týkající se hodnot, zabývám se procesem vzniku hodnot, hodnocením a druhy hodnot. Dále vymezuji pojem výchova, zabývám se výchovou dospívajících a utvářením hodnot procesem výchovy. V této kapitole se věnuji také křesťanské výchově, představitelům křesťanské výchovy a souvislosti morálky s křesťanstvím. V neposlední řadě popisuji charakteristiku adolescence z hlediska vývojové psychologie, zabývám se socializací dospívajících a morálním usuzováním v období adolescence. Praktickou část tvoří kvantitativní výzkum, který je postaven na dotazníkovém šetření. Hlavním cílem je zjistit, jaké hodnoty upřednostňují studenti středních církevních škol a jaké hodnoty upřednostňují studenti středních státních škol. |
cs |
dc.format |
90 s. (122 688 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2807115 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: hodnoty
|
cs |
dc.subject |
křesťanská výchova
|
cs |
dc.subject |
adolescence
|
cs |
dc.subject |
Keywords: values
|
en |
dc.subject |
Christian education
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.title |
Životní hodnoty studentů středních církevních škol |
cs |
dc.title.alternative |
Life Values of Students of Secondary Church Schools |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2012-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this work is find out the values of students of secondary church and state schools. In the theoretical part of my work I define the basic terms of values, deal with the proces of establishing values, assessment and the types of values. I further define the term education, deal with the eduacation of adolescents and shaping values by the proces of education. In next charter I also focuse on Christian education, Christian education leaders and the context of morality in christianity. Finally I describe the characteristics of adolescents from the point of view developmental psychology. The empiric part is composed of qualitative research done by survey. The main purpose is to find out, which values students of secondary church schools prefer and which values students of secondary state schools prefer. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24814
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
local.subject |
životní hodnoty
|
cs |
local.subject |
středoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
církevní školy
|
cs |
local.subject |
life values
|
en |
local.subject |
secondary school students
|
en |
local.subject |
church schools
|
en |