Motivace a tvořivost ve výuce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivace a tvořivost ve výuce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mazánková, Libuše
dc.contributor.author Obrdlíková, Soňa
dc.date.accessioned 2010-07-14T01:06:44Z
dc.date.available 2010-07-14T01:06:44Z
dc.date.issued 2006-04-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2040
dc.description.abstract V teoretické části práce jsou objasněny základní pojmy týkající se osobnosti učitele, motivace a tvořivosti ve vyučování. Mohla by se stát podnětem k zamyšlení pro každého, kdo se zabývá pedagogickou činností, zda právě jeho osobnost, příp. vedení výuky plní základní funkce potřebné pro rozvoj motivace a tvořivosti ve výuce. Proč dnešní učitelé neznají a v hodinách nevyužívají širokou škálu metod tvořivosti, prozrazuje druhá, praktická část. Pomocí výpovědí několika žáků a učitelů uvádí čtenáře do reálného prostředí a vztahů subjektů a objektů vyučování. cs
dc.format 85 s. cs
dc.format.extent 699599 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject osobnost učitele cs
dc.subject prestiž a autorita učitelů cs
dc.subject pedagogická komunikace; motivace cs
dc.subject vnitřní a vnější motivace cs
dc.subject efektivní výuka; tvořivost cs
dc.subject tvořivý žák cs
dc.subject metody rozvoje motivace a tvořivosti cs
dc.subject tvořivé vyučování cs
dc.subject tvořivé úlohy cs
dc.subject the personality of a teacher en
dc.subject prestige and authority of teachers en
dc.subject pedagogical communication; motivation en
dc.subject inner and outer motivation en
dc.subject effective teaching; creativity en
dc.subject creative pupil en
dc.subject methods of motivation and creativity development en
dc.subject creative teaching en
dc.subject creative assignments en
dc.title Motivace a tvořivost ve výuce cs
dc.title.alternative Motivation and Creativity in Teaching en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Řehoř, Antonín
dc.date.accepted 2006-06-19
dc.description.abstract-translated Basic terms concerning the personality of a teacher, motivation and creativity in teaching are clarified in the theoretical part. It could be an imput for further reflexion for everyone involved in pedagogical activities: if their personality or teaching leadership fulfil the basic functions necessary for development of motivation and creativity. The second part (the practical one) explains why teachers today do not know and do not exploit a wide range of motivation methods in ther classes. The reader is introduced to the real environment and relations of teaching subjects and objects through the students and teachers' utterances. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 1980
dc.date.assigned 2005-04-15
utb.result.grade A
local.subject tvořivé myšlení cs
local.subject creative thinking en


Files in this item

Files Size Format View
obrdlíková_2006_bp.pdf 683.2Kb PDF View/Open
obrdlíková_2006_vp.doc 23.5Kb Microsoft Word View/Open
obrdlíková_2006_op.doc 25Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account